س 29 اسفند 1402 ساعت 13:57

گزارشی از حوادث رانندگی در هفته گذشته در محورهای مختلف اورامانات +عکس

گزارشی از حوادث رانندگی در هفته گذشته در محورهای مختلف اورامانات +عکس

به گزارش سلام پاوه : نامناسب بودن جاده های اورامانات ، عدم رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی ، بی توجهی به علائم و هشدارهای رانندگی محورهای متواصلاتی اورامانات را یکی از مسیرهای مرگبار کشور معرفی کرده است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کمتر هفته ای است که گزارش و خبری از تصادف و […]

به گزارش سلام پاوه : نامناسب بودن جاده های اورامانات ، عدم رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی ، بی توجهی به علائم و هشدارهای رانندگی محورهای متواصلاتی اورامانات را یکی از مسیرهای مرگبار کشور معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : کمتر هفته ای است که گزارش و خبری از تصادف و حوادث رانندگی در پایگاه های خبری تحلیلی شهرستان های مختلف اورامانات (پاوه ، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) منتشر نشود هرچند رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و بخصوص رعایت سرعت مطمئنه در مسیرهای اورامانات از جمله دلایل حوادث وحشتناک رانندگی است اما بدون شک در محورهای مختلف اورامانات نبود جاده استاندارد یکی از دلایل وقوع حادثه می باشد. امیدواریم دولتمردان تدبیر و امید و در مرکز استان در ماه های پایانی فعالیت خود اعتماد از دست رفته مردم اورامانات را با بهسازی و استاندارد نمودن محورهای مختلف این منطقه دوباره بدست آورند.

در ذیل سه گزارش از وقوع حادثه که در سایت شاخ شمیران در هفته جاری مخابره شده است منتشر می شود.

وازگونی یک دستگاه خودروی لودر جان یک نفر را گرفت 

شاخ شمیران گزارش می کند : عصر دیروز 29  مهر ماه 1395 واژگونی یک دستگاه لودر شهرداری تازه آباد ثلاث باباجانی جان راننده لودر را گرفت.

عصردیروز واژگونی یک دستگاه لودر جان یک نفر را گرفت. براساس این گزارش یک دستگاه لودر شهرداری تازه آباد بر اثر سقوط به ته دره موجب کشته شدن راننده این لودر شد.

این حادثه در 5 کیلومتری شهر تازه آباد در نزدیکی تفرجگاه چاله تالگین اتفاق افتاده است.

بر اثر این حادثه آقای جمیل سلیمی راننده و پرسنل خوش اخلاق و زحمت کش شهرداری تازه آباد به فوت کرد.

تصادف در اورامانات تصادف در اورامانات

برخورد وحشتناک پراید با گاردریل جاده در محور روانسر به پاوه/راننده به صورت معجزه آسایی زنده ماند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از شاخ شمیران: روز 27 مهر ماه 1395 یک دستگاه پراید به طرز وحشتناکی با گاردریل جاده در محور روانسر به پاوه برخورد کرد و راننده این پراید به صورت معجزه آسایی زنده ماند.

بنابراین گزارش این تصادف وحشتناک کشته ای در بر نداشت و راننده این خودرو به صورت معجزه آسایی زنده ماند.

این تصادف در حد فاصل شبانکاره اتفاق افتاد و همیشه این محور به دلایلی چون سرعت بالای ماشین های ، بی احتیاطی رانندگان و … شاهد تصادفات مرگباری است.

photo_2016-10-18_17-29-21 photo_2016-10-18_17-30-05 برخورد پراید با گاردریل photo_2016-10-18_17-29-45 برخورد پراید با گاردریل
در محور ثلاث باباجانی به جوانرود ؛تصادف خودرو مسیری با پراید 3 زخمی برجا گذاشت تاریخ حادثه (24 مهر ماه 1395)

شاخ شمیران گزارش می کند : دقایقی پیش تصادف یک دستگاه خودرو پژو مسیری با یک دستگاه پراید در محور ثلاث باباجانی به جوانرود 3 نفر زخمی برجا گذاشت .عصر امروز جاده های ثلاث  باباجانی همچون سایر محورهای اورامانات و استان کرمانشاه با حادثه همراه بود.

در این حادثه که در محور ثلاث باباجانی به جوانرود اتفاق افتاد یک دستگاه پژو مسیری با یک دستگاه پراید برخورد کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران با تایید این خبر اظهار داشت : این حادثه در حد فاصل روستای جوجار اتفاق افتاده است.

دکتر پویان احمدی گفت : در این حادثه نفر زخمی شدند که هر 3 نفر از سرنشینان پراید بوده اند.

دکتر احمدی افزود : زخمی های این حادثه توسط فوریت های پزشکی به درمانگاه شهری روستای تازه آباد انتقال داده شدند و بعد از مداوا به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت : وضعیت عمومی زخمی های این حادثه حاد نیست و خطری جدی آنها را تهدید نمی کند.

 

photo_2016-10-15_16-26-09 تصادف پراید با خودروی مسیری

2 پاسخ برای “گزارشی از حوادث رانندگی در هفته گذشته در محورهای مختلف اورامانات +عکس

  • علی محمدی نوسودی در تاریخ آبان 2, 1395 گفت:

    با سلام
    عدم وجود علائم ایمنی کافی واستاندارد نبودن راههای اورامانات وهمچنین عدم توجه رانندگان به علائم ایمنی بیشترین عامل تصادف در منطقه می باشد .لذا خواهش اینجانب از همه عزیزانی که میتوانند در فضای مجازی برای بالا بردن فرهنگ رانندگی قدمی بردارند بجای پخش جک وحکایتهای بی معنی مقداری روی فرهنگ رانندگی تبلیغ گردد.

  • مسافر در تاریخ آبان 1, 1395 گفت:

    مسیر شوانکاره به طرف پاوه جاده خاکی بود بهتر بود دقیق اخر اسفالتی که تازه کرده ان در شوان کاره به طرف پاوه به واقع دیده میشه که هیچ گونه عملیاتی رو انجام ندادن برای پاوه تا قوری قلعه ادم میتونه تحمل بیاره ولی از قوری قلعه به بعد انگار به طرف یک روستا میخوای بری به نظر من جاده خاکی باشه بهتره تا اسفالت این طوری
    من بهعلت رفت وامد زیادی که از این جاده دارم پیگیر شدم از شوارای شهر وجواب من این بود که دست راه داری روانسر هستش وپیگیری میکنیم
    حال شما خودتون جای یک مسافر بزارید برای اول بار میخواهید به پاوه بیاید این وضعیت جاده باشه پشیمون میشید اگر نصفه های راه برنگردید اطمینان دارم که بار اول واخر تان است که به این شهر مسافرت میکنید وموقع برگشت به دیار خود از بدی راه میگوید و…