س 29 اسفند 1402 ساعت 06:05

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش بخش باینگان به ریاست اردلان حاتمی بخشدار باینگان دیروز 28 مهرماه 95 برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست اردلان حاتمی با سپاسگزاری از برنامه های بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 96/95 در منطقه باینگان گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان فرصت مغتنی […]

به گزارش سلام پاوه:هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش بخش باینگان به ریاست اردلان حاتمی بخشدار باینگان دیروز 28 مهرماه 95 برگزار شد.shora28-7-3

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست اردلان حاتمی با سپاسگزاری از برنامه های بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 96/95 در منطقه باینگان گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان فرصت مغتنی برای برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت نهادها و خیرین و اولیای دانش آموزان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان در ادامه گفت:خانه و مدرسه دو کانون بزرگ تعلیم و تربیت هستند و اتفاق و همراهی آنان و مشارکت سایر نهادها و دستگاه ها زمینه رشد و تعالی مدرسه و بالندگی دانش آموزان را به همراه داشت.

بخشدار باینگان در ادامه با توجه به ترکیب شورای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها گفت: حضور نمایندگان منتخب انجمن های اولیا و مربیان و مدیران مدارس و مسئولان بخش و شهرستان ، نقطه اتکای مهمی در توسعه آموزش و پرورش خواهد بود.

در ابتدای این نشست حبیب اله مستوفی رئیس اداره و دبیر شورای آموزش و پرورش گزارشی از برنامه های بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و وضغیت فعلی مدارس ارائه و از همکاری ائمه جمعه و جماعات، شهرداری های باینگان و بانه وره و دهیاریها و سایر ادارات بخش  و مشارکت گسترده اولیا و فرهنگیان در همراهی و همکاری در برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید ، سپاسگزاری نمود.

3 پاسخ برای “هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان برگزار شد

  • باینگان در تاریخ بهمن 5, 1395 گفت:

    ببخشید این جاسه بدون عکس بود

  • فرهنگی.باینگان در تاریخ مهر 30, 1395 گفت:

    سلام ودرود بر وهابی متواضع وخاکی وتشکر از مستوفی صاحب قلم

  • معلم پاوه ای در تاریخ مهر 29, 1395 گفت:

    سلام و درود بر سه یار همیشگی
    مستوفی پیشکسوت و صاحب فکر ،
    برزگر برازنده و فرشته نجات ،
    وهابی زاده خوش فکر