د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:07

رئیس زندانهای کشور در پاوه :سالیانه 10هزار زندانی با کمک ستاد دیه آزاد می شوند

رئیس زندانهای کشور در پاوه :سالیانه 10هزار زندانی با کمک ستاد دیه آزاد می شوند

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا: ˈغلامحسین اسماعیلیˈ روز چهارشنبه در سفر به شهرستان مرزی پاوه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فعالیت و عملکرد این ستاد در کشور افزود: این ستادها از برکات ویژه ای است که توسط شهید بزرگوار لاجوردی و جمعی از خیرین و نیکوکاران تاسیس و […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا: ˈغلامحسین اسماعیلیˈ روز چهارشنبه در سفر به شهرستان مرزی پاوه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فعالیت و عملکرد این ستاد در کشور افزود: این ستادها از برکات ویژه ای است که توسط شهید بزرگوار لاجوردی و جمعی از خیرین و نیکوکاران تاسیس و منشا خدمات خداپسندانه ای در کشور شده است.

وی تاکید کرد: این ستاد با برگزاری جشن های گلریزان در نقاط مختلف کشور و جمع آوری کمک های مردمی، زمینه آزادی جمعی از زندانیان جرایم غیر عمد را که شرایط بد رئیس زندانهای کشوراقتصادی آنها را روانه زندان کرده، فراهم می کند.

اسماعیلی با بیان اینکه این ستاد نقش رابط را در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد دارد، اظهار کرد: نقش و کار اصلی را مردم خیر و نیکوکار کشورمان انجام می دهند.

وی گفت: در کنار کمک های مردمی، مساعدت هایی از سوی دولت و مجلس برای این منظور انجام می شود بویژه در حوزه تسهیلات که برای سال آینده تسهیلات ویژه آزادی زندانیان بصورت قرض الحسنه پیش بینی شده است.

اسماعیلی در خصوص فعالیت مراکز مراقبت های بعد از خروج زندانیان گفت: هم اکنون 30 مرکز در استان های کشور در این ارتباط مشغول فعالیت هستند که به جهت تاثیر گزاری این مراکز در زمینه اشتغال، ساماندهی خانواده های زندانیان و تامین نیازهای آنان از مراکز مهم و حساس ما هستند.

رییس سازمان زندان های کشور با اشاره به اهمیت کار این مراکز و ارزیابی هایش از عملکرد آنها در زمینه تاثیر گزاری در جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان و ارتکاب مجدد جرم گفت: در تلاشیم برای کلان شهرهای غیر از مراکز استان ها نیز این مراکز مراقبت های بعد از خروج زندانیان را ایجاد کنیم.

وی همچنین تلاش و اهتمام همه جانبه مسوولان و مردم را برای سالم سازی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم خواستار شد.

فرماندار پاوه نیز در این جلسه با اشاره به ایثار، فداکاری و عشق و وفاداری مردم مرزدار این شهرستان در مراحل و مقاطع حساس و تعیین کننده انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی،گفت: اعطای دو مدال زرین دینداری و روشنفکری از سوی مقام معظم رهبری به مردم پاوه نشان دهنده اهمیت نقش این مردم در موفقیت های کشور است.

ˈحسین خدرویسیˈ با قدردانی از قضات دادگستری، شوراهای حل اختلاف، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ایجاد و تقویت امنیت پایدار در شهرستان، خواستار توجه ویژه رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در راستای احداث ساختمان زندان و عدم انتقال آن به شهرهای همجوار، احداث ساختمان اداری ثبت اسناد و تعزیرات حکومتی در شهرستان پاوه شد.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور روز چهارشنبه به نمایندگی از سوی رییس قوه قضاییه به پاوه سفر کرد و بدو ورود با حضور در یادمان شهدای 26 مرداد این شهرستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، بازدید از زندان پاوه و دیدار با کارکنان و قضات دادگستری از دیگر برنامه های این سفر یکروزه بود.

یک پاسخ برای “رئیس زندانهای کشور در پاوه :سالیانه 10هزار زندانی با کمک ستاد دیه آزاد می شوند

  • ناشناس در تاریخ اسفند 10, 1392 گفت:

    با تشکر از فرماندار محترم درمورد انتقال زندان به جهت عنوان کردن ان وایکاش از انجمن زندان درجلسه دعوت میشد تاشاید دراینخصوص تصمیم بهتری اتخاذ می گردید درضمن ایشان متاسفانه اسمی از این اجمن بسیار فعال نبرداند درحالی که انجمن حمایت از زندانیان پاوه بهترین وفعالترین انجمن درسطح استان میباشد