س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04

مهندس شهریاری: خبراز تخصیص ۱۰ میلیارد ریال به جاده روستایی خانقاه و نروی را داد.

مهندس شهریاری: خبراز تخصیص ۱۰ میلیارد ریال به جاده روستایی خانقاه و نروی را داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس مهندس ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی خبر از تخصیص اعتبار تکمیل پروژه جاده های روستایی وزلی به نروی در بخش نوسود وجاده پاوه به خانقاه از محور هانوا  را داد. مهندس شهریاری در این رابطه افزود: ۵ میلیارد ریال اعتبار جهت آسفالت جاده […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس مهندس ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی خبر از تخصیص اعتبار تکمیل پروژه جاده های روستایی وزلی به نروی در بخش نوسود وجاده پاوه به خانقاه از محور هانوا  را داد.

مهندس شهریاری در این رابطه افزود: ۵ میلیارد ریال اعتبار جهت آسفالت جاده (وزلی به نروی) تخصیص گردیده و ۵ میلیارد ریال دیگر نیز به تکمیل وتعریض وآسفالت جاده روستاییابراهیم-شهریاری خانقاه  اختصاص یافت.

رئیس اداره راه وشهرسازی در خصوص اعتبار مورد نیاز افزود : این اعتبار از محل اعتبارات راههای روستایی وزارتخانه  تخصیص والحمدلله در بودجه ۹۳ شهرستان نیز پیش بینی گردیده لذا به یقیین عملیات آن اجرایی می گردد.

مهندس شهریاری خاطرنشان ساخت : جاده جدید خانقاه از محور هانوا که قبلاً ۸۰۰ متر آن انجام گرفته بود در این مرحله در نظر است ۷۰۰ متر باقی مانده مسیر گشایی  و انشاالله ضمن تعریض اسفالت نیز می گردد.