د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 02:26

پاوه با 370.6 میلیمتربیشترین میزان بارش استان را در پاییز امسال داشته است

پاوه با 370.6 میلیمتربیشترین میزان بارش استان را در پاییز امسال داشته است

به گزارش سلام پاوه : پاوه با 370.6 میلیمتربیشترین میزان بارش استان را در پاییز امسال داشته است مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پاییز امسال به طور میانگین 217.8 میلیمتر بارش در استان داشته‌ایم. مجتبی میلادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به آمار217.8 میلیمتری بارندگی استان در […]

به گزارش سلام پاوه : پاوه با 370.6 میلیمتربیشترین میزان بارش استان را در پاییز امسال داشته است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: پاییز امسال به طور میانگین 217.8 میلیمتر بارش در استان داشته‌ایم.

مجتبی میلادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به آمار217.8 میلیمتری بارندگی استان در پاییز سال جاری، اظهار کرد: این بارانرقم نسبت به میانگین بلندمدت 59 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

وی میزان بارش بلندمدت پاییزه استان را 137.3 میلیمتر و میزان بارندگی پاییز سال گذشته را نیز 191.7 میلیمتر عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: بیشترین میزان بارش‌ها در پاییز امسال از پاوه و به میزان 370.6 میلیمتر و کمترین بارش نیز از سومار و با میزان 115 میلیمتر بوده است.

به گفته میلادی، در این مدت در شهرستان کرمانشاه نیز 161.5 میلیمتر بارش داشته‌ایم.

وی در خصوص بیشترین و کمترین دما در پاییز سال جاری نیز خاطرنشان کرد: در این مدت سردترین شب را سنقر و با دمای 13 درجه سانتی‌گراد زیر صفر تجربه کرده است و گرمترین روز نیز مربوط به سومار و با دمای 37.2 درجه سانتی‌گراد بوده است.

مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در پیش بینی خود از میزان بارش‌ها در زمستان پیش رو نیز یادآوری کرد: پیش بینی می‌شود بارش‌ها متعارف و نرمال و در حد میانگین بلندمدت باشد.

یک پاسخ برای “پاوه با 370.6 میلیمتربیشترین میزان بارش استان را در پاییز امسال داشته است

  • محمد غریب معاذی نژاد در تاریخ دی 3, 1392 گفت:

    با سلام وسپاس برای مدیریت سایت .ای کاش مسولین به دنبال احداث یک ایستگاه هواشناسی سینوپتیک در شهر پاوه باشند ویا حداقل یک ایستگاه هواشناسی باران سنجی در جای مشخصی وجود داشته باشد تا بتوان از آمار وارقام موجود دانشجویان رشته های مختلف از آن استفاده نمایند. وجود ایستگاه هواشناسی جایگاه خاصی را به شهر در هر زمینه ای خواهد بخشید