ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:59

گزارش تصویری از حضور استاندار درمرز شوشمی / طیفور حاتمی

گزارش تصویری از حضور استاندار درمرز شوشمی / طیفور حاتمی

به گزارش سلام پاوه : استاندارمحترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم ، نماینده محترم مردم در مجلس ، نهادهای امنیتی و نظامی ، دادستان ها و قضات ، بخشدار نوسود ،  عوامل رسانه ، مردم و…. تمام عوامل و مسئولین  اینبار دست در دست هم برای افتتاح مرز شوشمی که امید است هرچه […]

به گزارش سلام پاوه : استاندارمحترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم ، نماینده محترم مردم در مجلس ، نهادهای امنیتی و نظامی ، دادستان ها و قضات ، بخشدار نوسود ،  عوامل رسانه ، مردم و…. تمام عوامل و مسئولین  اینبار دست در دست هم برای افتتاح مرز شوشمی که امید است هرچه سریعتر این اتفاق عملا به وقوع بپیوندد.

لطفا با نظرات خود از این اقدام ارزنده تا افتتاح  رسمی مرز شوشمی حمایت کنید

اینجا کجاست؟؟!!!
اینجا دروازه مرزشوشمی به کردستان عراق نقطه صفر مرزی ست.
اینجا دریچه امید وآمال مردمانی است که سالهای سال زیر بمب،توپ ،خمپاره وانفجار صدهامین دلیرانه ایستادند وباخون خود به جنایتکارترین جانی قرن صدام جانی فهماندند که مرز1معنی دفاع ازمرزوبوم چیست؟
روی قفل این دروازه هزاران خونی ریخته شده که حکایتهادارند !
حال نوبت کسانی است که خود را پاسداران این خونها می دانند وباید عملا ثابت کنند که حرمت این حماسه ها وشجاعتهارا باگشودن این قفل سنگین می دانند .
سالهاست صحبت از گشودن این دروازه درمیان است ودهها وصدهانفر بازدید کرده وقول ها و وعده هاداده اند واین مردم را دلخوش کرده اند ولی ظاهرا”اینباردیگه حکایتی دیگراست.
اولین بازدید استاندار جدید کرمانشاه ازپاوه بدون توقف واستراحت درنقطه صفر مرزی شوشمی بود که پس ازنگاههای دقیق وکارشناسانه وبررسی نهایی خبراز بازگشایی هرچه زودتر این مرز داد ودل مردم پاوه ، نوسود ونودشه را شاد کرد امیدوارم حضوربعدی ایشان برای قیچی کردن نوار افتتاح این مرز باشد.
دوستان عزیز برای افتتاح مرز لطفا با نظرات خود از این کار ارزنده حمایت کنید و نظر بفرستید

مرز 2

مرز8

مرز9

مرز5

مرز6

مرز3

مرز1

11 پاسخ برای “گزارش تصویری از حضور استاندار درمرز شوشمی / طیفور حاتمی

  • ابراهيم اسماعيلي در تاریخ فروردین 11, 1393 گفت:

    ضمن تقدير وتشكر از زحمات بيدريغ مسئولين محترم .آنهايي كه در گشايش مرز شوشمي اقداماتي انجام ميدهند انتظار ميرود كه اين اقدام واقعا بعمل منجر شود

  • شهر وند در تاریخ دی 1, 1392 گفت:

    ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه پاوه و استاندار محترم لطفا وضعیت این دفترچه های کول بری را روشن کنید چون در آمد فقط برای چند نفر است و صاحبان دفترچه ها ماهی 25000هزار تومان دریافت می کنند خواهشمند است مرز را دوباره باز نکنید برای چند نفر کله گننده قبل از باز شدن برنامه ریزی لازم را بکنید

  • شهر وند در تاریخ دی 1, 1392 گفت:

    ضمن عرض تبریک به انتصاب استاندار محترم این قدم بزرگی است برای پیشرفت منطقه و جلوگیری از کشته شدن مردم بخاطر یک ال سی دی یا یک دبه گازوییل

  • ع. در تاریخ آذر 30, 1392 گفت:

    سلام و تشکر از گزارشتان

    ما هم خواستار و حامی بازگشایی مرز و احقاق حقوق از دست رفته امان هستیم
    با سپاس فراوان از آنهایی که وظایفشان را به نحو احسن انجام می دهند.

  • اکرم حسن زاده(سریاس) در تاریخ آذر 30, 1392 گفت:

    اگر افتتاح این بازارچه شعارتبلیغاتی برای هرکسی نشود وبه وا=قعیت تبدیل شود بسیار خوب است .

  • نادیا در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    این قفل به دست هرکس که باز بشه اسمش توی تاریخ اورامان ثبت خواهدشد
    تشکرازجناب حاتمی برای این گزارش بسیار مقید وباارزش ومدیریت سایت

    • محمد در تاریخ فروردین 6, 1393 گفت:

      سلام
      100 در 100 موافقم

  • صهیب در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    عرض ادب.ضمن تشکر و خسته نباشید از کاک طیفور بابت تهیه خبر.به واقع یکی از مهم ترین کارها و خواسته های مردم این شهر بازگشایی مرز شوشمی و رسمی شدن آن است که امیدواریم استاندار محترم و سایر مقاماتی که به نحوی در این کار مهم سهیم هستند به جد پیگر این خواسته مهم باشند و ما مردم این شهر در آینده ای نزدیک شاهد بازگشایی این مرز باشیم.انشالله.

  • علی محمدی نوسودی در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    مردم اورامانات هیچگونه منبع در امدی جز تجارت از طریق مرز وان هم به صورت قانونی ندارند .لذا لازم است اگر مرز شوشمه باز می شود طوری باز شود که همه مردم از ان بهره مند شوند نه عده خاصی وبهتر است فضا برای مردم عراق که در این حاشیه مرزی زندگی می کنند نیز فراهم شود تا بتوانند به راحتی در این مرز تردد کنند.مردم اورامانات مردمی بسیار لایق وروشن امیدوارم اینبار نتیجه ای حاصل شود که انها را راضی نمایید .این بنده حقیر برای هرگونه کمکی به بازگشای مرز شوشمه اماده ودست هرکسی که قدمی مثبت بر دارد را می بوسم.

  • گونا در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    بزرگترین درخواست مااز مسئولین گشودن این مرز هست امیدوارم که این خواسته ماتحقق پیداکنه
    سپاس از آقای حاتمی عزیز مثل همیشه عالی بود ممنون از مدیریت سایت

  • محسن در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    اگه بشه عالی میشه