د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:37

محورهای مورد تاکید استاندار:توسعه بازارچه مرزی شوشمی و اجرای زیر ساخت های عمرانی و خدماتی

محورهای مورد تاکید استاندار:توسعه بازارچه مرزی شوشمی و اجرای زیر ساخت های عمرانی و خدماتی

به گزارش سلام پاوه بخشدار نوسود آقای سالم مصطفایی : از مهمترين محورهاي مورد تاكيد استاندار ،سرعت بخشيدن توسعه بازارچه  مرزی شوشمی و اجراي زير ساختهاي عمراني و خدماتي آن است. سالم مصطفايي در گفتگو با  خبرنگارسلام پاوه:  در رابطه با سفر استاندار به مرز شوشمي اظهار داشت:استاندار كرمانشاه و هيئت همراه با حضور در […]

به گزارش سلام پاوه بخشدار نوسود آقای سالم مصطفایی : از مهمترين محورهاي مورد تاكيد استاندار ،سرعت بخشيدن توسعه بازارچه  مرزی شوشمی و اجراي زير ساختهاي عمراني و خدماتي آن است.

سالم مصطفايي در گفتگو با  خبرنگارسلام پاوه:  در رابطه با سفر استاندار به مرز شوشمي اظهار داشت:استاندار كرمانشاه و هيئت همراه با حضور در بخش نوسود از بازارچه سالم مصطفاییمرزي شوشمي بازديد به عمل آوردند.

وي افزود: در اين بازديد نماينده پاوه و اورامانات در مجلس شوراي اسلامي ،فرماندار شهرستان پاوه، و تعدادي از معاونين و مديران كل استانداري و ساير دستگاههاي اجرايي استان با وي همراه بودند و در ابتداي ورود به شهر نوسود از سوي مسئولين سطح بخش و جمعي از معتمدين شهر نوسود مورد استقبال قرار گرفتند.

مصطفايي افزود:در اين بازديد چند ساعته از مرز شوشمي، استاندار كرمانشاه به طور دقيق بخشهاي مختلف اين بازارچه را مورد بازديد خود قرار داده و رهنمودهاي اكيد و مهمي را در رابطه با توسعه و فعاليت بهتر هر كدام از قسمتها ارائه نمود.

بخشدار نوسود: از مهمترين محورهاي مورد تاكيد مهندس ابراهیم رضايي بابادي مي توان به سرعت بخشيدن توسعه بازارچه و اجراي زير ساختهاي عمراني و خدماتي مورد نياز هركدام از بخشهاي بازارچه و همچنين بهسازي و تعريض راه پاوه- نوسود و مرز شوشمي اشاره كرد.

وي در پايان گفت: همچنين استاندار كرمانشاه  تاكيد فرمود از ظرفيت ها و پتانسيل هاي بازارچه در راستاي بهره گيري و منتفع شدن بيشتر مردم انقلابي و مرزدار منطقه از راههاي قانوني ضمن توجه به پايداري امنيت در منطقه استفاده بهينه به عمل آيد.