ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 12:15

بیمارستان پاوه براي رسیدن به بهره برداری نیاز به تخصیص اعتبار دارد

بیمارستان پاوه براي رسیدن به بهره برداری نیاز به تخصیص اعتبار دارد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری مهر : نیکبخت:بعضی از پروژه های بخش بهداشت و درمان نیاز به توجه فوری دارند کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواستار توجه ویژه در اعتبارات سال آینده برای بخش بهداشت و درمان استان کرمانشاه شد. به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری مهر : نیکبخت:بعضی از پروژه های بخش بهداشت و درمان نیاز به توجه فوری دارند
کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواستار توجه ویژه در اعتبارات سال آینده برای بخش بهداشت و درمان استان کرمانشاه شد.نوبخت

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه در دولت یازدهم با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، استاندار کرمانشاه و سایر مدیران کل ادارات و روسای سازمانهای استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با محوریت بررسی نیازهای بودجه ای و اعتبارات این استان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: در استان کرمانشاه دو بیمارستان پاوه و اسلام آباد غرب برای تکمیل و رسیدن به بهره برداری نیاز به تخصیص اعتبار دارند و هم اکنون پیشرفت 60 تا 70 درصدی داشته اند.

محمدرضا نیکبخت اظهار داشت: نوسازی دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه نیز حقیقتا از اولویت هایی است که باید به آن توجه شود. ساختمان کنونی به حدی فرسوده است که با زلزله چهار ریشتری در گیلانغرب می لرزید و این در حالی است که دانشجویان آن خدمات ارزنده ای دارند و دانشگاه در رتبه های برتر کشور است.

نیکبخت گفت: اتاق عمل بیمارستان آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه نیز از ضرورت های بخش بهداشت و درمان استان کرمانشاه است. این بیمارستان تنها مرکز ترومای استان را دارد و تکمیل آن هم چیزی نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

وی با اشاره به نیاز بیمارستان شهرستان صحنه به 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از دکتر نوبخت خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: نیازهای تجهیزاتی بیماران سرطانی استان کرمانشاه نیز باید در نظر گرفته شود چون در این زمینه محدودیت هایی داریم.

نیکبخت در پایان از نوبخت خواست نسبت به در نظر گرفتن اعتبار و جذب پرستار برای تخت های ICU استان کرمانشاه نیز توجه ویژه داشته باشد.

یک پاسخ برای “بیمارستان پاوه براي رسیدن به بهره برداری نیاز به تخصیص اعتبار دارد

  • حسام بانه ای در تاریخ اردیبهشت 3, 1393 گفت:

    سلام
    خواهشمند است تجهیزات لازم ا برای بیمارستان پاوه فراهم کنید هر مریضی غیر از یرماخوردگی و سردرد باید اعزام جوانرود یا کرمانشاه شود.