پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 12:10

واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر پاوه – تهران 12 مصدوم برجای گذاشت

واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر پاوه – تهران 12 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبر گزاری مهر : بامداد گذشته روز 22 آذر 1392 اتوبوس مسافر بری پاوه به تهران 12 مصدوم بر جای گذاشت . معصومی به مهر خبر داد: واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر پاوه – تهران 12 مصدوم برجای گذاشت همدان – خبرگزاری مهر: مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبر گزاری مهر : بامداد گذشته روز 22 آذر 1392 اتوبوس مسافر بری پاوه به تهران 12 مصدوم بر جای گذاشت .
معصومی به مهر خبر داد:
واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر پاوه – تهران 12 مصدوم برجای گذاشت
همدان – خبرگزاری مهر: مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر پاوه – تهران 12 مصدوم برجای گذاشت.

محمد معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت  24 بامداد گذشته در محور همدان – ساوه در حوالی روستای تجرک اتوبوس مسافر بری که از شهرستان پاوه به تهران در تصادف اتوبوس پاوهحال حرکت بوده در اثر لغزندگی جاده و بی احتیاطی واژگون شد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان افزود: افراد سالم در صحنه اقدام به تماس با تلفن 115 کرده و مرکز پیام شهرستان فامنین اقدام به اعزام عوامل عملیاتی پایگاه شهری فامنین و جاده ای تجرک می کنند.

وی بیان داشت: با توجه به تعداد زیاد مصدومین از امداد هوایی هلال احمر کمک خواسته می شود که اعلام می نمایند پرواز در شب و شرایط بارندگی مانع از امداد رسانی هوایست  این موضوع باعث گردید کد سوم عملیاتی نیز از اورژانس جاده ای آزاد راه و دو خودرو عملیاتی نیز از هلال احمر اعزام شود.

 اخباری از فوت مصدومین گزارش نشده است

معصومی گفت: تیم های عملیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن  در صحنه حاضر با اقدامی هماهنگ  فرایند اقدامات پیش بیمارستانی را برای مصدومین انجام و 12 مصدوم حاصل از این حادثه را به بیمارستان امام حسن (ع) فامنین تحویل داده اند از این میان 8 مصدوم با آمبولانس های 115 و 4 مصدوم با خودرو های هلال احمر منتقل شده وخوشبختانه تا کنون اخباری از فوت مصدومین گزارش نشده است .