ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 00:13

رسمی شدن مرز شوشمی درخواست مردم اورامانات است

رسمی شدن مرز شوشمی درخواست مردم اورامانات است

به گزارش سلام پاوه :رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: درخواست دیرینه مردم منطقه اورامانات رسمی شدن مرز شوشمی و امکان تردد مسافر از این مرز است. نعمت‌اله منوچهری اظهار کرد: از استاندار جدید کرمانشاه می‌خواهیم با حذف نگاه امنیتی به منطقه اورامانات تلاش کند تا مرز شوشمی به رسمیت شناخته شود. وی تصریح کرد: […]

به گزارش سلام پاوه :رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: درخواست دیرینه مردم منطقه اورامانات رسمی شدن مرز شوشمی و امکان تردد مسافر از این مرز است.

نعمت‌اله منوچهری اظهار کرد: از استاندار جدید کرمانشاه می‌خواهیم با حذف نگاه امنیتی به منطقه اورامانات تلاش کند تا مرز شوشمی به رسمیت شناخته شود.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم مدیریت در مرز شوشمی شاهد کشته شدن افرادی از هموطنان در این مرز هستیم که با رسمی شدن و ساماندهی این مرز از این قبیل اتفاقات ناگوار جلوگیری می‌شود.نماینده پاوه

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: امیدواریم دولت تدبیر و امید در انجام کارها با اتخاذ تدبیر برای امید مردم تلاش کند و امیدی که در دل مردم ایجاد شده بازتاب عملی آن در جامعه مشاهده شود.

نعمت‌اله منوچهری با تقدیر از زحمات استاندار پیشین کرمانشاه گفت: با نظر دولت شخصی دیگر از خطه‌ای دیگر منصب استانداری کرمانشاه را که منصبی بسیار بزرگ و مهم است تحویل گرفته و نمایندگان مبنا را بر همکاری و تعامل با وی قرار داده‌اند.

وی افزود: از سوی استاندار برای شایسته سالاری، بومی گزینی، رفع معضلاتی چون بیکاری، اعتیاد و غیره قول‌هایی داده شده است و نمایندگان استان در این زمینه آماده همکاری با استاندار کرمانشاه هستند.

نماینده پاوه و اورامانات تصریح کرد: از آنجا که استاندار کرمانشاه از سوی دولت انتخاب شده است انتظار داریم در زمینه‌هایی همچون بودجه و اعتبارات مورد حمایت دولت قرار بگیرد.

منوچهری افزود: انتظار داریم استاندار جدید کرمانشاه با نگاه ویژه به منطقه اورامانات در احداث و تکمیل بیمارستان‌ها و جاده‌های منطقه اورامانات، تاسیس دانشگاه‌ها و تسریع در پروژه‌های آبرسانی و گازرسانی به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در استان تلاش کند.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی دفتر ارتباطات  مردمی دکتر نعمت الله منوچهری