ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 20:45

قدردان حضور نیروهای بومی در بخش درمان باشیم.

قدردان حضور نیروهای بومی در بخش درمان باشیم.

وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ ﴿سوره ابراهیم ،۷﴾ پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :بسیاری از نعمات الهی از دید ما نهان هستند مگر آنکه به آنها نیاز پیدا کنیم. نعمت سلامتی و امنیت از آن جمله اند. در بخش سلامت  کارکنان بخش درمان شهرمان نعماتی هستند که موجب دلگرمی […]

وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ ﴿سوره ابراهیم ،۷﴾

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :بسیاری از نعمات الهی از دید ما نهان هستند مگر آنکه به آنها نیاز پیدا کنیم. نعمت سلامتی و امنیت از آن جمله اند. در بخش سلامت  کارکنان بخش درمان شهرمان نعماتی هستند که موجب دلگرمی و آرامش جامعه اند.

 این را از آن جهت می گوییم که هفته گذشته مادر مسن ما با هشتاد و هفت سال سن، که حدود ۱۲ سال تحت درمان یکی از حاذقترین پزشکان قلب و عروق کرمانشاه بود به تشخیص یکی دیگر از پزشکان متخصص داخلی به علت وجود سنگهای متعدد، نیاز به عمل کیسه صفرا پیدا نمود. پزشک معالج قلبش نسبت به انجام عمل اصلا توصیه نکردند و در واقع به نوعی ما را از عمل بازداشتند.

 بهرحال به علت آن که مادر دیگر توان تحمل ناراحتی و علائم مربوطه را نداشت، ناچارا و به اصرار خودش تصمیم به انجام عمل جراحی نمودیم. با شناختی که از دکتر سبحانی متخصص محترم قلب و عروق دیارمان داشتیم به وی مراجعه و ضمن یک معالجه دقیق، اجازه عمل را با ذکر شرایطی صادر فرمودند و بجای اینکه ما را راهی تهران و یا هر بیمارستان دیگری نمایند از سر دلسوزی و اعتماد ما را به انگشتان ماهر دکتر فتاحی عزیز، جراح زحمتکش شهرمان سپرد.

 دکتر فتاحی هم ضمن یادآوری ریسک عمل، انجام عمل را منوط به نظر دکتر شهابی متخصص محترم بیهوشی نمود. ایشان هم با مهربانی مسئولیت بیهوش نمودن مادر را عهده دار شدند. برای معاینات اولیه و پذیرش از دکتر نقشبندی متخصص عالیقدر قلب و عروق – که قبل از عمل و بعد از عمل با جدیت مراقب حال بیمار ما بودند- مشورت گرفتیم.

 بدین ترتیب یک تیم پزشکی دلسوز و حاذق مسئولیت عمل مادر را پذیرفتند و ما هم با اتکا به خداوند به این عزیزان اعتماد نمودیم، و سرانجام مادر در بیمارستان و با دلسوزی و همراهی همه کارکنان و کادر پزشکی و پیرا پزشکی بخشهای مختلف CCU و ICU و بخش بستری، جراحی شدند، و بعد از دو روز ترخیص گشتند.

 به راستی وجود این عزیزان حوزه درمان برای شهر ودیار ما نعمتی بزرگ است که لازم است همه ما قدر حضورشان را بدانیم و مسئولین محترم با در نظر گرفتن سرمایه های ارزشمند انسانی موجود، نسبت به تجهیز و تکمیل بیشتر بیمارستان اهتمام ورزند. شایسته است، ما و همه همشهریان و مراجعین دور و نزدیک ضمن حرمت نهادن به قوانین و مقررات بیمارستان، وجود این عزیزان را غنیمت بشماریم.

 امید آنکه همه متخصصین حوزه بهداشت و درمان بومی ساکن در دیگر شهرها به موطن خود توجه ویژه داشته و با اختصاص کمی از وقت ارزشمند خود بخشی از آلام این مردم عزیز را تکسین دهند. به راستی مردم ما قدردان همه عزیزانی است که با نادیده گرفتن مزایای مادی دغدغه کاهش آلام مردم دیار خود را دارند.

اجرکم عندالله، خانواده دلشاد