ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 08:46

بررسی مشکلات بازار با حضور مسئولین و اصناف و کسبه شهرستان پاوه

بررسی مشکلات بازار با حضور مسئولین و اصناف و کسبه شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : جلسه بررسی مشکلات بازار با حضور مسئولین شهرستان و اصناف و کسبه شهر پاوه روز یکشنبه مورخ 12/8/1392 ساعت  19 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد. به گزارش سلام پاوه : هوشیار عبدالله زاده ریس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه بررسی مشکلات بازار با حضور مسئولین شهرستان و اصناف و کسبه شهر پاوه روز یکشنبه مورخ 12/8/1392 ساعت  19 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

به گزارش سلام پاوه : هوشیار عبدالله زاده ریس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تایید این خبر از دستور کار این جلسه با موضوع تشکیل اتحادیه ها هوشیار عبداله زادهصنفی جدید و نقش اصناف در توانمند سازی تشکل های صنفی  و همچنین انتظارات مسئولین از بازار شهرستان و بازاریان از مسئولین را ،  در جلسه فردا شب  خبر داد و خواستار حضور گسترده کسبه و اصناف در این جلسه شد .

 

یک پاسخ برای “بررسی مشکلات بازار با حضور مسئولین و اصناف و کسبه شهرستان پاوه

  • پوریا سردیارانی در تاریخ آبان 12, 1392 گفت:

    سلام ایشالله این جلسه ها بتوانند مشکلی را درمان کنند . بازار شهرستان پاوه به دلایلی مورد استقبال خریداران نیست مثلا ساکن نبودن مغازه ها در مکانی خاص که به آن بازار گفته شود تا با رفتن به آنجا بتوان نیاز را رفع کرد و در پاوه بسیار پراکنده هستند ،، دلیل دیگر نبودن رقابت بین صاحبان کالا که به بی کیفیتی و وجود قیمتهای بالا وپایین برای کالایی مشخص ،، دلیل دیگر هم نداشتن و انجام ندادن تبلیغات بین شهری و حتی بین استانی که کار مسئولين محترم میباشد.