د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 03:35

در حال حاضر استان کرمانشاه استاندار دارد

در حال حاضر استان کرمانشاه استاندار دارد

به گزارش سلام پاوه وبه نقل از استان پنجم :نعمت الله منوچهری تکلیف استاندار باید هرچه سریعتر مشخص شود نعمت اله منوچهری با انتقاد از طولانی شدن روند تعیین تکلیف استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: تکلیف استاندار کرمانشاه باید هرچه سریع تر مشخص شود، اما اینکه چه فردی به عنوان استاندار انتخاب شود بر اساس نظر […]

به گزارش سلام پاوه وبه نقل از استان پنجم :نعمت الله منوچهری تکلیف استاندار باید هرچه سریعتر مشخص شود

نعمت اله منوچهری با انتقاد از طولانی شدن روند تعیین تکلیف استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: تکلیف استاندار کرمانشاه باید هرچه سریع تر مشخص شود، اما اینکه چه فردی به عنوان استاندار انتخاب نماینده پاوهشود بر اساس نظر وزارت کشور خواهد بود. وی گفت: تاخیر در تعیین تکلیف استاندار بر روند امور اجرایی استان بی تاثیر نیست. نماینده پاوه و اورامانات با اشاره به پیشنهاد هشت نفر توسط مجمع نمایندگان استان برای تصدی استانداری کرمانشاه، خاطرنشان کرد: اینکه از بین این افراد و یا خارج از لیست پیشنهادی فردی به عنوان استاندار انتخاب شود بستگی به نظر وزارت کشور دارد.
منوچهری تصریح کرد: در حال حاضر استان کرمانشاه استاندار دارد و تا زمانیکه استاندار فعلی هست وظایف خود را انجام می دهد و در مواردی که لازم باشد از جمله پیگیی سهم استان از بودجه 92 از حقوق استان دفاع خواهد کرد.