س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 20:47

امام جمعه پاوه: نباید در برابر اهانت به پیامبر اسلام سکوت کرد

امام جمعه پاوه: نباید در برابر اهانت به پیامبر اسلام سکوت کرد

امام جمعه پاوه در گفتگویی در خصوص اهانت نشریه فرانسوی شارلی به پیامبر اعظم (ص) گفت: سکوت در برابر اهانت به پیامبر جایز نیست بلکه باید با وحدت و به دور از تفرقه در برابر توهین به رسول گرامی اسلام قاطعانه ایستاد. به گزارش سلام پاوه  ماموستا قادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا […]

امام جمعه پاوه در گفتگویی در خصوص اهانت نشریه فرانسوی شارلی به پیامبر اعظم (ص) گفت: سکوت در برابر اهانت به پیامبر جایز نیست بلکه باید با وحدت و به دور از تفرقه در برابر توهین به رسول گرامی اسلام قاطعانه ایستاد.

به گزارش سلام پاوه  ماموستا قادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهانت به مهمترین مقدسات اسلامی یعنی پیامبرعظیم الشان اسلام به هیچ وجه امام جمعه پاوهقابل تحمل نیست و همه باید برای مقابله با این توهین قیام کنیم.

وی باتاکیدبراین که داعش بین فرق اسلامی اختلاف افکنی می کند، اقدامات این گروه تروریستی را ننگ آوردانست و گفت: این جریان تکفیری باعث شده مسلمانان به جان هم بیافتندو دربرابر این فاجعه عظیم آن گونه که بایدوشاید قاطعانه عمل نکنند.

ماموستا قادری اظهار داشت: توطئه گران هرچند وقت یک بار به نام های مختلف دمکراسی و آزادی با طرح گسترده مسائل سیاسی و فرهنگی علیه مسلمانان به میدان می آیند در حالی که آن ها خود تروریست جهانی هستند.

وی با اشاره به اقدام منفور نشریه فرانسوی و انتشار سه میلیون نسخه از این نشریه گفت: در مقابل این سه میلیون نسخه باید حداقل 30 میلیون مسلمان از جمعیت میلیاردی مسلمانان، دیروز هم صدا و هماهنگ با هم، این اقدام نفرت آور را محکوم می کردیم نه این که صرفا به چند خطبه از نماز جمعه و اعتراض عده کمی در برابر این اقدام اکتفا کنیم.

امام جمعه پاوه افزود: اگر در برابر فتنه گری های امریکا، اسراییل و فرانسه به هر نامی بویژه اهانت به پیامبر اسلام ساکت بنشینیم، به پیامبر بدهکار هستیم.