ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 20:41

شنیده ها ؛ زمزمه تغییر چند استاندار تا پایان سال/ بابادی از کاندیداهای جدی تعویض

شنیده ها ؛ زمزمه تغییر چند استاندار تا پایان سال/ بابادی از کاندیداهای جدی تعویض

به گزارش سلام پاوه: شنیده ها حکایت می کنند؛ زمزمه تغییر چند استاندار تا پایان سال/ بابادی از کاندیداهای جدی تعویض به گزارش مرصادنیوز: شنیده ها از کلید خوردن احتمالی جابه جایی چند استاندار تا پیش از پایان سالجاری حکایت دارد و گفته می شود که نام رضایی بابادی استاندار کرمانشاه نیز در این لیست […]

به گزارش سلام پاوه: شنیده ها حکایت می کنند؛ زمزمه تغییر چند استاندار تا پایان سال/ بابادی از کاندیداهای جدی تعویض

به گزارش مرصادنیوز: شنیده ها از کلید خوردن احتمالی جابه جایی چند استاندار تا پیش از پایان سالجاری حکایت دارد و گفته می شود که نام رضایی بابادی ابراهیم رضایی بابادیاستاندار کرمانشاه نیز در این لیست به چشم می خورد.

سرویس سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد/ شنیده ها و گمانه زنی ها از سراسر کشور حکایت از تغییراتی معدود در استانداران استانها دارد.

بر اساس این اخبار تأیید نشده دو یا سه استاندار از استانهای غربی و شمالی کشور در لیست تغییرات هستند.

با توجه به آغاز روزشمار انتخابات در وزارت کشور به نظر می رسد که اگر چنین برنامه ای در دستورکار باشد تا پیش از سال جدید و در اسفند ماه شاهد انتصاب یا جابه جایی چند استاندار باشیم.

شنیده ها از قرار داشتن استاندار کرمانشاه در لیست تغییرات حکایت دارد. نشست های محفلی اصلاح طلبان و اجماع بر سر پایین بودن راندمان کاری مدیریت ارشد استان و البته درخواست هایی که مکررا به وزارت کشور  ارسال می شود این گمانه زنی را تقویت می کند.

احزاب و سیاسیون استان کرمانشاه بارها از عملکرد رضایی بابادی اعلام نارضایتی کرده اند.

4 پاسخ برای “شنیده ها ؛ زمزمه تغییر چند استاندار تا پایان سال/ بابادی از کاندیداهای جدی تعویض

  • حق گو در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    ا ستاندار انسان خوب و با جا یگاه وتوانمندی است به این شایعه ها توجه نکنید اگر از شایعه پراکنیهای افراد بی جایگاه و معلوم الحال امثال چشمه گچی و به اصطلاح حزب توسعه ای ها که پس از چندین سال نخود هر آش بودن ها در سطح یک بخشدار هم کسی نه از این طرف ونه از آنطرف… قبولشان ندارد ونخواهد داشت توجه نفرمایید

  • آسمان هفتم در تاریخ دی 29, 1393 گفت:

    با پیشنهاد ذره بین موافقم

  • قربانی در تاریخ دی 29, 1393 گفت:

    من اکثرا سایت ها را مطالعه می کنم مخصوصا پایگاه خبری سلام پاوه ولی این اولین بار است که اسم این آقا یا همان استاندار را می بینم و این شاید یا عدم آگاهی من است یا عدم فعالیت استاندار حد اقل برای شهرستان پاوه عوضش کنید.

  • ذربین در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    سلام

    اگه امکان پذیر است اقای صالحی کسانی که در مورد یک مطلب نظر می دهند در قسمت مطلب فرد در گوشه سمت چپ :مثل سایت های دیگری که هستند –اگه کسانی به انتقاد های ببندگان نظری می دهند دو گزینه به اسم موافقم یا مخالفم(مثبت یا منفی) بگذارید تا مشخص هم می شود ببیندگان تون از سایت با نظر که فرد در مورد مطلب داده است چند نفر دیگر با سخن ایشان موافق یا مخالف هستند این کار باعث می شود که کسانی شاید همان نظر را داشته اند با زدن یک تیک مشخص می شود و باعث کمک به خود شخص جهت برطرف کردن مشکل یا مطلب خود را چقدر مورد توجه افراد قرار گرفته است و هر فرد فقط می تواند یک بار نظر دهد

    مثلا مطلبی به تعداد ۲۶ تیک موافقم و ۱۱ تیک مخالفم

    اقای صالحی اگه مطلب را گرفتید خواهشمندم به ما جواب دهید تشکر