ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 05:44

کسب مقام اول مسابقات حفظ قرآن هلال احمر استان توسط سعدی سپنجی

کسب مقام اول مسابقات حفظ قرآن هلال احمر استان توسط سعدی سپنجی

به گزارش سلام پاوه : سعدي سپنجي از داوطلبين جمعيت هلال احمر پاوه كه در مسابقات قرآني استان در رشته حفظ شركت نموده بود موفق به كسب مقام اول در اين رشته گرديد. رئيس جمعيت هلال احمر پاوه در گفتگو با خبرنگارهزارماسوله اظهار داشت:در مسابقات قرآني جمعيت هلال احمر كه با حضور چهل نفر از […]

به گزارش سلام پاوه : سعدي سپنجي از داوطلبين جمعيت هلال احمر پاوه كه در مسابقات قرآني استان در رشته حفظ شركت نموده بود موفق به كسب مقام اول در اين رشته گرديد.

رئيس جمعيت هلال احمر پاوه در گفتگو با خبرنگارهزارماسوله اظهار داشت:در مسابقات قرآني جمعيت هلال احمر كه با حضور چهل نفر از شركت كنندگان از تمامي سعدی سپنجیشهرستان هاي استان به مرحله استاني راه يافته بودند، داوطلب عضو هلال احمر پاوه در رشته حفظ قرآن مقام اول استان را كسب كرد.
مسعود حسيني افزود: در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی هلال احمر كه در آذرماه سال جاری برگزار شد، از بین شرکت‌کنندگان 110 داوطلب؛ 40 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
وي گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در 3 رشته حفظ، قرائت و تفسیر از بین خواهران و برادران علاقمند ، 40 نفر از اعضا داوطلبان به مرحله استانی راه یافتند که در مسابقات استاني نيز مجموعاً 6 نفر از هر 3 گروه ، برای شرکت در مرحله کشوری برگزیده شدند.
حسینی ادامه داد: سعدي سپنجي از داوطلبين جمعيت هلال احمر پاوه در اين دوره از مسابقات استاني در رشته حفظ قرآن توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد.
وي در پايان كسب مقام اول مسابقات قراني در استان را توسط داوطلب جمعیت هلال احمر پاوه  تبريك گفت و اظهار داشت: كسب اين مقام را به جناب آقاي سعدي سپنجي و خانواده ی محترمشان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای وي سلامتی و توفیق روز افزون را خواستاريم.

4 پاسخ برای “کسب مقام اول مسابقات حفظ قرآن هلال احمر استان توسط سعدی سپنجی

  • پیمان فتاحی نژاد در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    به نوبه خودم این افتخار رو خدمت آقای سپنجی تبریک وتهنیت عرض میکنم

  • ذربین در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    بسم الله الرحمن الرحيم

    قرآن، كتاب الهيِ جاودان، راستين، انسان‌ساز و هدايت‌گر بسوي صراط مستقيم و زندگي سعادتمنداست و يقيناً، جايگاه پاسداري از شأن و عظمت قرآن‌ كريم و هم‌آوايي با آيه «اِنَّا نَحنُ ‌نَزَّلنَا ‌الذِّكرَ وَ اِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» نصيب‌ و قسمت خاصان بندگان خداوند در هياهوي پرتلاطم دنياست . بديهي‌است، كه شكر اين نعمت برايشان واجب و تواضع، فروتني و تقدير از خادمان و محافظان قرآن بر اهالي آن اَوجب است.

    برادر ارجمند اقای: سعدی سپنجی
    كسب رتبه نخست مسابقات حفظ قرآن کریم را به حضور جنابعالي، جامعه قرآني و بويژه مردم شهرستان پاوه تبريك و تهنيت عرض نموده و دوام توفيقات و سربلندي شما را از درگاه احديّت مسئلت مي نمايم.

  • عرفان زمردی در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    سڵاوی تایبه‌تیم بۆ برای زۆر به‌ڕێزم، رێزدار سپه‌نجی داوای سه‌رکه‌وتنتان بۆ به‌ ئاوات ده‌خوازم.
    قورئان دەریایەکی بێبنە؛هەرکەس خۆی لەو زەریایە بدات وردە وردە قورئان و خاوەنی قورئان فێری مەلەوانی دەکات و هێدی هێدی،دڵۆپ دڵۆپ،ئاوی ژیانبەخشی خۆی پێ ئەنۆشێ و تام و چێژی ژیانی عەزیزانەی پێ ئەچێژێ.

  • پرشنگ احمدی در تاریخ دی 28, 1393 گفت:

    تبریک عرض می کنم ، امیدوارم در سایه ی قرآن کریم پیروز و سربلند باشید.