ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:38

فرماندار پاوه: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم در تعلیم و تربیت هستند

فرماندار پاوه: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم در تعلیم و تربیت هستند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت هستند. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در بخش باینگان افزود: مهمترین وظیفه و رسالت این شوراها آسیب شناسی اوضاع تعلیم و تربیت و […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در بخش باینگان افزود: مهمترین وظیفه و رسالت این پرویز ایده پورشوراها آسیب شناسی اوضاع تعلیم و تربیت و دانش آموزان و ارائه راهکارهای لازم و اثرگذار برای رفع مشکلات و آسیب هاست.

وی با تشریح نقش مردم باینگان در دوران دفاع مقدس و ایثار و فداکاری آن ها برای حفظ تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی گفت: دانش آموزان و جوانان این دیار باید با تحصیل علم و دانش قدم در راه پدران و گذشتگان خود نهاده و با بهره گرفتن ازعلم و دانش در رشد و ترقی کشورمان سهیم شوند.

رییس اداره آموزش و پروش باینگان نیز شوراهای آموزش و پرورش را عصاره افکار وعقاید متنوع و مختلف دانست و گفت: این افکار وعقاید است که موجب رفع مشکلات و رسیدن به قله های رفیع موفقیت و سربلندی جامعه و کشور می شود.

حبیب الله مستوفی، مشورت و مشارکت را دو راهبرد اساسی در برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: ما بدون مشارکت اولیا قادر به اجرایی کردن برنامه های تعلیم و تربیت نخواهیم بود.

بخش باینگان بیش از 10هزار نفر جمعیت دارد.