ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:54

تیم فوتبال جوانان شهید چمران پاوه از لیگ استانی انصراف داد

تیم فوتبال جوانان شهید چمران پاوه از لیگ استانی انصراف داد

به گزارش سلام پاوه : تیم فوتبال جوانان شهید چمران پاوه  به دلیل یک سری مشکلات  از مسابقات لیگ استانی انصراف داد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از سرپرست این تیم آقای اردلان نادرزاده : این تیم که موفقیتهای زیادی از جمله مقام دوم لیگ استانی و عناوین دیگری را یدک […]

به گزارش سلام پاوه : تیم فوتبال جوانان شهید چمران پاوه  به دلیل یک سری مشکلات  از مسابقات لیگ استانی انصراف داد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از سرپرست این تیم آقای اردلان نادرزاده : این تیم که موفقیتهای زیادی از جمله مقام دوم لیگ استانی و عناوین دیگری را یدک می کشد به خاطر مشکلات عدیده ای اردلان نادر زادهاز ادامه مسابقات کناره گیری نمود .

آقای نادرزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه : ضمن ابراز تاسف از کناره گیری تیم شهید چمران ،از بیان کردن دلایل این انصراف خودداری نمود و گفت که در یک گفتگوی کامل با این پایگاه خبری – تحلیلی  از مشکلات و دلایل انصراف این تیم در آینده نزدیک خواهد گفت .

این درحالی است که این تیم خوب شهرستان روال روبه رشدی را طی می کرد و بسیار جای تاسف دارد که این تیم کناره گیری کرده است امیدواریم مسئولین امر پیگیر این تیم خوب شهرستان بشوند .

2 پاسخ برای “تیم فوتبال جوانان شهید چمران پاوه از لیگ استانی انصراف داد

  • بازیکن در تاریخ آبان 22, 1392 گفت:

    این تیم بخاطر کم کاری مسولین و با وعدهای دروغین اقایان تربیت بدنی و حمایت نکردن از تنها تیم چمنی فوتبال دسته برتر استان ازلحاظ مالی تیم ما ناچار به انصراف شد درحالی که تیم اول گروه را سه بر صفر شکست دادیم.
    فقط سپاه از لحاظ مالی تاحد کمی به این تیم کمک کرده است

  • نیما در تاریخ آبان 12, 1392 گفت:

    سلام تیم شهید چمران به خاطر کناره گیریش واقعا خیلی جای تاسف دارد واسه مسولین که نمیتونن خواسته های این تیمرروبراورده کنن با کمترین انتظار تیمی که سه سال مقام وعناوین زیادی کسب کرده وتیم اول پاوه می باشد اینجوری باهاشون رفتار میکنن نمیدونیم به چه دلیلی ایا دلیل خواسی دارند؟؟؟