ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:08

فرماندار پاوه خبر داد: صدور 15 هزار کارت الکترونیکی مبادلات تجاری برای مرزنشینیان پاوه

فرماندار پاوه خبر داد: صدور 15 هزار کارت الکترونیکی مبادلات تجاری برای مرزنشینیان پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه از صدور کارت الکترونیکی مرزنشینیان برای 15 هزار نفر از سرپرستان خانوار این شهرستان خبر داد. پرویز ایده‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه اظهار کرد: تا کنون 15 هزار نفر از مردم شهرستان کارت الکترونیکی مبادلات مرزی دریافت کرده‌اند. وی […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه از صدور کارت الکترونیکی مرزنشینیان برای 15 هزار نفر از سرپرستان خانوار این شهرستان خبر داد.

پرویز ایده‌پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه اظهار کرد: تا کنون 15 هزار نفر از مردم شهرستان کارت کارت الکترونیک مرزنشینانالکترونیکی مبادلات مرزی دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر هر خانواده را شامل چهار عضو در نظر بگیریم، بیش از 60 هزار نفر از مردم پاوه صاحب کارت الکترونیکی مرزنشینیان شدند.

به گفته فرماندار پاوه، افرادی که کارت الکترونیکی دریافت کردند در قالب هفت تعاونی ساماندهی می‌شوند که از هفت تعاونی یک مورد تازه تاسیس است.

ایده‌پور با اشاره به اینکه پیش از این مردم پاوه با دفترچه‌های کوله‌بری اقدام به مبادلات تجاری می‌کردند، افزود: ما در شهرستان پاوه 3200 تا 3300 دفترچه کوله‌بری داشتیم که البته کوله‌بران نیز در قالب تعاونی‌ها فعالیت می‌کردند.

وی تصریح کرد: دلیل جایگزینی دفترچه‌های کوله‌بری با کارت‌های الکترونیکی این بود که کار کوله‌بری وجه قانونی زیادی ندارد و جایگزینی کارت‌های الکترونیکی هم می‌تواند فعالین تجاری را ساماندهی کند و هم میزان مبادلات صورت گرفته را.

فرماندار پاوه مرز شوشمی را محل مبادلات تجاری مرزنشینان پاوه دانست و تاکید کرد: درآمد حاصل از مبادلات تجاری که توسط مرزنشینان صورت گرفته ماهیانه و از طریق تعاونیها و اتاق تعاون استان به حساب آنان واری خواهد شد.

 

4 پاسخ برای “فرماندار پاوه خبر داد: صدور 15 هزار کارت الکترونیکی مبادلات تجاری برای مرزنشینیان پاوه

  • تویوتا 3 اف در تاریخ دی 25, 1393 گفت:

    ها ها ها بازم کارت کوله کشی……….

  • علی در تاریخ دی 24, 1393 گفت:

    سلام لطفادرموردبازارچه شوشمی واینکه الان پارچه تقریبا قاچاق شده وسود حاصل از پارچه الان جیب قاچقچیان میره گزارشی تهیه کنید.وچراکسی به دادروستای شرکان نمیرسه قاچاق جلوی تمام طرح های عمرانی روستا روگرفته.ممنون

  • همشهری در تاریخ دی 21, 1393 گفت:

    باسلام خواستم بدونم کسی که تاحالاکارت نگرفته آیامیتونه ثبت نام بکنه یانه؟

    • شهروند در تاریخ دی 23, 1393 گفت:

      این کارتها متعلق به روستایان عزیز بود و شهر نشینان از این مزیت محروم بودند لازم میدانیم که آقای فرماندار فکری به حال ما شهر نشینان هم بکنند که این مرز هم برای خیروبرکتی داشته باشد