پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 19:12

طرح جدا شدن دهستان‌های “سرقلعه”و”جگیران” ثلاث باباجانی در دوره نمایندگی من نبوده است

طرح جدا شدن دهستان‌های “سرقلعه”و”جگیران” ثلاث باباجانی در دوره نمایندگی من نبوده است

به گزارش سلام پاوه : طرح جدا شدن دهستان‌های “سرقلعه” و “جگیران” از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در دوره بنده مطرح نشده، ولی در دوره نمایندگی بنده این برنامه به اجرا در آمده است. نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح جدا شدن دهستان‌های «سرقلعه» و «جگیران» از توابع شهرستان ثلاث […]

به گزارش سلام پاوه : طرح جدا شدن دهستان‌های “سرقلعه” و “جگیران” از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در دوره بنده مطرح نشده، ولی در دوره نمایندگی بنده این برنامه به اجرا در آمده است.
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح جدا شدن دهستان‌های «سرقلعه» و «جگیران» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی در دوره دکتر منوچهریبنده مطرح نشده، ولی در دوره نمایندگی بنده این برنامه به اجرا در آمده است.

نعمت الله منوچهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه گفت: البته اجرای طرح باید با مشورت و نظرسنجی از مردم این دهستان‌ها صورت می‌گرفت.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جدا شدن دهستان‌های مذکور می‌تواند نقش مهمی در منزوی شدن شهرستان ثلاث باباجانی داشته باشد، افزود: مردم دهستان‌های سرقلعه و جگیران برای انتزاع از ثلاث باباجانی و الحاق به سرپل ذهاب باید خودشان تصمیم بگیرند زیرا این سرنوشت آنهاست و در صلاحیت کس دیگری نیست که برای آن‌ها تصمیم بگیرد.

منوچهری با بیان این نکته که در جمهوری اسلامی سرنوشت مردم توسط خود مردم تعیین می‌شود، افزود: این مصوبه هیچ ارتباطی به دوره نمایندگی بنده ندارد و تصویب آن مربوط به دوره قبل و مجلس هشتم شورای اسلامی است که اجرای آن به این دوره موکول شده است که البته ما اجرای آن را نیز منوط به خواست مردم دهستانهای فوق الذکر نکرده‌ایم.
وی اظهار داشت: ما در مکاتباتی که با وزیر کشور و استاندار داشته‌ایم عنوان کرده‌ایم که باید یک کار کار‌شناسی ویژه روی این موضوع انجام گیرد و از خود مردم در این باره نظرسنجی شود، زیرا مصلحت مردم ارجحیت دارد بر مصلحت بنده و استانداری که استاندار نیز قرار شد کار‌شناسان خود را برای بررسی به منطقه اعزام کند.

منوچهری در پایان سخنانش با تاکید مجدد بر این نکته که این مصوبه مربوط به دوره کنونی مجلس شورای اسلامی نیست، عنوان کرد: شک نکنید که نهایتا این خود مردم هستند که باید در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

یک پاسخ برای “طرح جدا شدن دهستان‌های “سرقلعه”و”جگیران” ثلاث باباجانی در دوره نمایندگی من نبوده است

  • شهروند در تاریخ دی 22, 1393 گفت:

    جناب آقای منوچهری نماینده محترم اورامانات : واژه ای که در شان یک نماینده ملت نیست نباید گفته شود چرا همه ما فقط توپ را به زمین دیگران می ندازیم راسته در دوره نمایندگی جنابعالی نبوده اما چرا بتصویب میرسه / راسته مردم باید سرنوشت خودرا انتخاب کنند اما به چه قیمتی ؟ شما بعنوان نماینده اورامانات در مجلس چه نقشی را داری که مردم بخواهند برای سرنوشت خود تعیین تکلیف کنند تاریخ مصرف این حرفا گذشته ؟ بیایید نه خود را گول بزنیم نه سر مردم کلاه بزاریم ملتی که در انتخاب نماینده خود به مجلس از احساسشان به جای تعقلشان استفاده میکنند چه انتظاری را داری ؟ همون ملتی که با پخش برنج وقند وچای به پای صندوق رای میان /همون روشن فکرای که رشوه میدهند تا در پست اداری خودشان ابقاء بشن /وهمون بزرگوارانی که در اطراف حضرتعالی بعنوان مشاور دارن از این وآن باج میگیرن تورو خدابس کنین وبیاید دسته جمعی بفکر فردای بچه هاما ن باشیم که این بزرگترین وخطیر ترین رسالت زندگی هر شخصی وکسی محسوب میشه؟