ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39

جلسه ستاد مدیریت بحران وحوادث غیر مترقبه شهرستان پاوه برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران وحوادث غیر مترقبه شهرستان پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه بر حفظ آمادگی هر چه بیشتر دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث پیش بینی نشده و بلایای طبیعی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه ایده پور در جلسه ستاد بحران افزود: امکانات ادارات متعلق به دولت و برای خدمت به […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه بر حفظ آمادگی هر چه بیشتر دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث پیش بینی نشده و بلایای طبیعی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه ایده پور در جلسه ستاد بحران افزود: امکانات ادارات متعلق به دولت و برای خدمت به مردم است و به فرماندار پاوههنگام نیاز باید همه این تجهیزات و حتی نیروی انسانی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مدیرانی که تلفن همراه خود را خاموش کنند دیگر مدیر نخواهند بود افزود امکانات وتجیهزات ادارات متعلق به دولت وبرای خدمت به مردم است وباید در به هنگام نیاز وبحران در اختیار ستاد باشد
رییس اداره راه و شهرسازی پاوه نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت راههای ارتباطی این شهرستان گفت: هم اکنون بجز راه ارتباطی پاوه به مریوان در محور دالانی که به علت بارش برف مسدود است تمامی راههای شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.
ابراهیم شهریاری افزود: چهار اکیپ راهداری با استفاده از 25 دستگاه ماشین آلات و 35 نفر پرسنل راهداری کار نگهداری از 916 کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و مرزی شهرستان پاوه را انجام می دهند.


یک پاسخ برای “جلسه ستاد مدیریت بحران وحوادث غیر مترقبه شهرستان پاوه برگزار شد

  • ناشناس در تاریخ آذر 19, 1393 گفت:

    عجب میز باکلاسی!!!!