س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 15:50

همایش یک روزه ارتقای زایمان طبیعی در پاوه برگزار شد

همایش یک روزه ارتقای زایمان طبیعی در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : همایش یک روزه ارتقای زایمان طبیعی با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ استفاده مادران باردار از زایمان طبیعی در پاوه برگزار شد. به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این همایش گفت: آمار سزارین در بیمارستانهای دولتی کرمانشاه 4/47 درصد و در بیمارستانهای خصوصی 7/94 درصد است […]

به گزارش سلام پاوه : همایش یک روزه ارتقای زایمان طبیعی با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ استفاده مادران باردار از زایمان طبیعی در پاوه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این همایش گفت: آمار سزارین در بیمارستانهای دولتی کرمانشاه 4/47 درصد و در بیمارستانهای خصوصی 7/94 دکتر فاروق سلیمیدرصد است که در راستای کاهش این آمار باید اقدامات و کارهای فرهنگی جدی انجام شود.

دکتر سلیمی افزود: متأسفانه در شهرستان پاوه آمار زایمان به روش سزارین با افزایش چشمگیری همراه بوده است به طوری که در سال 87 از 4/45 درصد به 7/56 درصد در سال 92 رسیده است و هم اکنون نیز در حدود 55 درصد است.

2 پاسخ برای “همایش یک روزه ارتقای زایمان طبیعی در پاوه برگزار شد

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1393 گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید احتراما به استحضار میرساند در صد ها در نوشتاری برعکس وارد شده مثلا امار سزارین در بیمارستان خصوصی 94/7 در صد میباشد .لطفا اصلاح فرمایید.

  • كيوان عزيزي در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    سلامي گرم از راه دور به جناب آقاي دكتر سليمي عزيز
    از اين دكتر سليمي، رفيق گرانمايه ي ما كه باعث افتخارمان است، كمال تشكر را دارم و به وي خداقوتي جانانه عرض مي نمايم و اميدوارم خستگي ناپذير به راهش ادامه دهد و خود نيز همواره در كمال سلامت روح و جسم و شادابي باشند. اين گونه اقدامات در روزگاري كه زايمان طبيعي در حال انقراض است در اين شهر دانش پرور، از اقدامات دشواري محسوب مي شود كه استمرار تلاش و البته هزينه ي بودجه ي بيشتري براي تبليغ را مي طلبد.
    هه ر ب‍ژي دوكتور گيان