ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 06:47

سیامند رحمان ، ورزشکار کُرد به عنوان ورزشکار برتر جهان انتخاب شد

سیامند رحمان ، ورزشکار کُرد به عنوان ورزشکار برتر جهان انتخاب شد

به گزارش سلام پاوه، سیامند رحمان ، ورزشکار کُرد اشنویه ای استان آذربایجان غربی به عنوان ورزشکار برتر جهان انتخاب شد. به گزارش سلام پاوه ، وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در نظر سنجی خود شش ورزشکار را برای کسب عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر معرفی کرده بود که از میان آنها سیامند رحمان و ساره […]

23110به گزارش سلام پاوه، سیامند رحمان ، ورزشکار کُرد اشنویه ای استان آذربایجان غربی به عنوان ورزشکار برتر جهان انتخاب شد.

به گزارش سلام پاوه ، وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در نظر سنجی خود شش ورزشکار را برای کسب عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر معرفی کرده بود که از میان آنها سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند.

پس از پایان مهلت نظر سنجی، سیامند رحمان، قهرمان طلایی مسابقات پاراآسیایی اینچئون، شصت و سه و نه دهم درصد از آرای اخذ شده را به خود اختصاص داد و به عنوان ورزشکار برتر این ماه، نام گرفت.
پس از او، ساره جوانمردی، دیگر ورزشکار کشورمان با کسب سی و چهار و سه دهم درصد از آرا، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.
بدین ترتیب، پس از درخشش کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون، بار دیگر نمایندگان کشورمان باعث سربلندی و افتخار ایران شدند.
پس از سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به ترتیب ورزشکارانی از گامبیا ( ویلچر رانی )، چین ( شمشیر بازی)، تایلند ( تنیس با ویلچر) و چین ( شنا) عناوین سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

یک پاسخ برای “سیامند رحمان ، ورزشکار کُرد به عنوان ورزشکار برتر جهان انتخاب شد

  • کرد در تاریخ آبان 21, 1393 گفت:

    جای افتخار و خوشحالی است.