س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 00:21

جام پرهیجان رمضان با قهرمانی داریان پایان یافت/ شب بیادماندنی ورزش پاوه + عکس

جام پرهیجان رمضان با قهرمانی داریان پایان یافت/ شب بیادماندنی ورزش پاوه + عکس

مسابقات فوتسال جام رمضان پاوه با قهرمانی تیم فوتسال داریان و با حضور پرشور هواداران شبی بیاد ماندنی را در ورزش پاوه رقم زد.

به گزارش سلام پاوه : مسابقات فوتسال جام رمضان پاوه با قهرمانی تیم فوتسال داریان و با حضور پرشور هواداران شبی بیاد ماندنی را در ورزش پاوه رقم زد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مسابقات فوتسال جام رمضان امسال متفاوت تر از همیشه با استقبال کم نظیر تماشاگران با حضور 10 تیم به همت دو مربی جوان و دوستدار فوتبال آقایان آروین ولدبیگی و آرمان حسن زاده برگزار شد.

 

 

شب گذشته در فینال حساس و جذاب این جام در حالی که سالن 2500 نفری حضرت امام (ره) کیپ تا کیپ تماشاگران پرشوری را در خود جای داده بود ما بین دو تیم پرتلاش داریان و دوستان پاوه برگزار شد. دیداری پرهیجان که همه حاضران سالن را تحت تاثیر قرار داده بود سرانجام در یک بازی نزدیک این تیم داریان بود که توانست با نتیجه ۲ بر ۱ دوستان پاوه را شکست دهد و قهرمان این جام شود.

 

 

 

 برگزاری شایسته این رقابت کم نظیر و حضور موج موج جوان علاقمند در یک فضای ورزشی سوژه عکاسان و دوربین ها بود جایی که بازهم پاسخ معروف کارشناس فقید فوتبال آقای صدر که در پاسخ به سوال خبرنگار گفت وقتی از فوتبال حرف میزنیم از چه حرف میزنیم ایشان گفت :”تصور میکنم از زندگی “

 

 

 

 حقیقت زندگی فوتبال را دیشب در حضور چند هزار نفری جوانان و علاقمندان می توان دید جایی که جوان تحصیلکرده فارغ از قیمت 65 هزار تومانی دلار و گوشت و… هورا کشید و فریاد شادی سر داد. جایی که روح خسته و آشفته جوانان ما در یک فضای خوب ورزشی با حضور مسئولان آرام شد تپش قلب گرفت استرس داشت و فریاد شادی سر داد. و این یعنی فوتبال و هیجان.

 

 

در حقیقت به عنوان یک فعال حوزه رسانه وظیفه خود می دانم از بانیان ایجاد این شور و نشاط و این هیجان کم نظیر قدردان باشم. جایی که بلیط فروشی این مسابقات که رقمی بالغ بر 35 میلیون تومان برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری شد و این روح ورزش و فوتبال است که میتواند پیام های نیک اخلاقی و انسانی را با اقدامات خوب به فرسنگها دورتر منتقل کند.

 

 

سرانجام آبی پوشان تیم داریان با انسجام تیمی و حمایت همه جانبه هواداران پرشورشان توانستند از سد تیم با کیفت دوستان پاوه بگذرند و جام رمضان امسال را فتح کنند.

 

در این رقابتها عنوان تیم اخلاق به تیم نودشه رسید و بهترین بازیکن جام نیز به نام علی رضایی از تیم داریان معرفی شد. آقای گل این رقابتها هیوا امین پور از تیم سرکو نروی شد و عنوان بازیکن اخلاق را آمانج رحیمی از تیم دره نیشه کسب کرد. و جوایز این رقابتها را آقای مهدویان با اسپانسری حواله بازار شهرستان تهیه کرد که جای تقدیر داشت.