د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:27

سقوط خودرو سواری به سد داریان، جان 2 نفر را گرفت

سقوط خودرو سواری به سد داریان، جان 2 نفر را گرفت

فرماندار پاوه گفت: با تلاش نیروهای امدادی و هلال احمر شهرستان و همچنین گروه‌های مردمی، خودروی سقوط کرده‌ در سد داریان پیدا شد.

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: با تلاش نیروهای امدادی و هلال احمر شهرستان و همچنین گروه‌های مردمی، خودروی سقوط کرده‌ در سد داریان پیدا شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته چهاردهم فروردین‌ماه، یک خودروی 405 با سه سرنشین در سد داریان شهرستان پاوه سقوط کرده که یکی از سرنشینان خود را نجات داد و دو سرنشین اش جان باختند.

 

 

علی‌رضا حیدری، فرماندار پاوه با حضور در محل حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار کرد: از بامداد امروز با هماهنگی با بهمن پرورش غواص توانمند، نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای مردمی بعد از گذشت چند ساعت خودروی سقوط کرده‌ همراه پیکر یک نفر از سرنشینان اهل بخش شاهوی روانسر که ساکن شهرستان پاوه بودند پیدا شد.

 

 

 

وی گفت: با ادامه جستجو پیکر دیگر سرنشین غرق شده در دیاچه سد داریان پیدا شد.

 

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: با توجه به وقوع حادثه در محدوده شهرستان سروآباد با هماهنگی با دادستان پاوه و فرماندار سروآباد اقدامات لازم جهت انتقال جسد فوت‌شدگان به پاوه صورت گرفت.

 

 

 

گفتنی است، این حادثه مرگبار در محدود جغرافیایی شهرستان سروآباد رخ داده است که فرماندار این شهرستان نیز در محل حادثه حضور پیدا کرده است.