د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:46
 فرماندار پاوه؛

کلید توسعه کشور در تولید و پیشرفت‌های اقتصادی است/بازدید بیش از ۸00 هزار نفر از جاذبه های گردشگری پاوه 

کلید توسعه کشور در تولید و پیشرفت‌های اقتصادی است/بازدید بیش از ۸00 هزار نفر از جاذبه های گردشگری پاوه 

فرماندار پاوه گفت: مقام معظم رهبری با ژرف‌اندیشی طی 10 سال اخیر شعار سال را در محور اقتصادی نامگذاری می‌کنند؛ چون کلید توسعه و استقلال کشور در تولید و پیشرفت‌های اقتصادی است.

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه گفت: مقام معظم رهبری با ژرف‌اندیشی طی 10 سال اخیر شعار سال را در محور اقتصادی نامگذاری می‌کنند؛ چون کلید توسعه و استقلال کشور در تولید و پیشرفت‌های اقتصادی است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه امروز چهاردهم فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جاری ضمن عرض تسلیت سالروز شهات امام علی (ع) و همچنین شهادت چندتن از فرماندهان و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله رژیم منحوس صهیونیستی به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با ژرف‌اندیشی طی 10 سال اخیر شعار سال را در محور اقتصادی نامگذاری می‌کنند؛ چون کلید توسعه و استقلال کشور در تولید و پیشرفت‌های اقتصادی است.

 

وی با تشکر و قدردانی از زحمات همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته برای تحقق شعار سال گذشته، ادامه داد: ا‌نشاءالله امسال نیز تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری سال«جهش تولید با مشارکت مردم، نامگذاری شده، بکار گیریم. 

 

فرمانده پاوه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند برنامه‌های پیشنهادی خود برای تحقق شعار سال به کارگروه ویژه‌ای که به این منظور تشکیل می‌شود، ارائه دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی روز قدس و تشریح برنامه‌ها بر مشارکت حداکثری تأکید کرد و گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان براساس فتوای حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده و با توجه به اینکه روز قدس امسال با سال‌های گذشته به دلیل تجاوزهای وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه تفاوت دارد، با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد و ضمن محکوم کردن این جنایات، قدرت و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

 

حیدری با اشاره به برپایی نماز عید فطر به امامت حاج ماموستا ملا‌قادر قادری در پاوه، گفت: طبق برنامه اعلامی و همزمان با سراسر کشور این نماز پر فیض و برکت در شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی در پایان اشاره به آمار بازدیدهای نوروزی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان داشت و افزود: آمار مسافران نوروزی از تاریخ بیست و نهم اسفندماه تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه، براساس خروجی دستگاه‌های تردد شمار اداره راهداری و آنالیز به عمل آمده 839 هزار نفر بوده است.