س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 01:46
داریوش فرمانی :

وضعیت خدمات‌رسانی گردشگری در پاوه مطلوب است

وضعیت خدمات‌رسانی گردشگری در پاوه مطلوب است

به گزارش سلام پاوه: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه اعلام کرد: وضعیت خدمات رسانی گردشگری در شهرستان پاوه مطلوب است.   به گزاش خبرنگار سلام پاوه: داریوش فرمانی افزود: علیرغم اینکه پاوه یکی از مقاصد اصلی گردشگران نوروزی در کرمانشاه بوده، اما وضعیت خدمات‌رسانی در این شهرستان شایسته و در خورشان است.    […]

به گزارش سلام پاوه: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه اعلام کرد: وضعیت خدمات رسانی گردشگری در شهرستان پاوه مطلوب است.

 

به گزاش خبرنگار سلام پاوه: داریوش فرمانی افزود: علیرغم اینکه پاوه یکی از مقاصد اصلی گردشگران نوروزی در کرمانشاه بوده، اما وضعیت خدمات‌رسانی در این شهرستان شایسته و در خورشان است. 

 

وی روز شنبه 11 فروردین، با اشاره به اجرای مکرر بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان، اظهارکرد: باتوجه به اینکه شهرستان پاوه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در استان به شمار می‌رود و این روزها میهمانان نوروزی بسیاری به این شهرستان سفر می‌کنند،لذا بازدید از تاسیسات گردشگری تشدید شده‌ و رضایتمندی در این شهرستان مطلوب بوده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه طی بازدیدهایی که تیم عالی نظارت تاسیسات گردشگری استان از واحدهای اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی این شهرستان داشته‌اند، رضایت خود را از خدمات‌رسانی‌ها اعلام کرده‌اند. 

 

او تاکید کرد: همچنین در این بازدیدها، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نحوه رعایت موازین شرعی و شئونات ماه مبارک رمضان و … مورد بررسی قرار گفته که طبق گزارشات شرایط مطلوبی را در این شهرستان شاهد بوده‌ایم. 

 

فرمانی در پایان یادآورشد: تعدادی از واحدهای گردشگری استان به دلیل ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران نوروزی لوح تقدیر دریافت کرده‌اند.