ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 11:23

رضایتی که نگذاشت زندانی پاوه ای بیش از این در زندان بماند

رضایتی که نگذاشت زندانی پاوه ای بیش از این در زندان بماند

دادستان شهرستان پاوه و رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات گفت: با تلاش خیرین و مسوولین برای کسب رضایت شاکی یک پرونده مالی، شاکی با بخشش مقدار اعظمی از طلبش، به معلم پاوه‌ای که سه سال در حبس به سر می‌برد رضایت داد.

به گزارش سلام پاوه : دادستان شهرستان پاوه و رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات گفت: با تلاش خیرین و مسوولین برای کسب رضایت شاکی یک پرونده مالی، شاکی با بخشش مقدار اعظمی از طلبش، زندانی پاوه ای که سه سال در حبس به سر می‌برد رضایت داد.

 

 

نوید صحرایی دادستان شهرستان پاوه و رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، پیرامون تلاش برای آزادی معلمی که به علت بدهی در زندان به سر می‌برد، اظهار کرد: با همکاری خوبی که میان مجموعه دادگستری و مسوولان زندان پاوه و همچنین خیرین در انجمن حمایت زندانیان و انجمن صلح یاری پاوه صورت گرفته، مراسم گل‌ریزانی برای آزادسازی معلمی که به خاطر بدهی بانگی در زندان به سر می‌برد برگزار شد.
وی افزود: در برگزاری این گل‌ریزان مبلغ 2 میلیارد و 350 میلیون ریال توسط سه نفر از خیرین برای آزادسازی این زندانی جمع‌آوری شد که طی توافق و تعهد صورت گرفته با شاکی بنا شد که این مبلغ به حساب ایشان واریز شود.
دادستان شهرستان پاوه تصریح کرد: در یک اقدام خداپسندانه شاکی پرونده به خاطر رضای خداوند از مبلغ بدهی آماده شده در زمان پرداخت از مبلغ 2 میلیارد و پنجاه میلیون ریال طلب خود گذشت و رضایت خود را در این پرونده به زندانی اعلام کرد.
وی ادامه داد: با توجه‌ مالی بودن پرونده زندانی، توسط ستاد کمک به آزادی زندانیان معسر و نیازمند استان خوشبختانه مقدمات آزادی این زندانی در این پرونده بعد از سه سال و سه ماه حبس (بدون مرخصی) فراهم و تمام مقدمات این کار در حال انجام است که وی به آغوش خانواده‌اش بازگردد و مابقی ماه مبارک را همراه با خانواده اشد.
صحرایی خاطرنشان کرد: این امر خداپسندانه در این ایام ماه مبارک رمضان و سال نو با پیگیری لازم نتیجه حمایت و مساعدت افراد نیکوکار و خیرینی بود که با بذل‌توجه و طبع سخاوتمندانه این اتفاق میمون را رقم زدند.وی با اشاره به آیه شریفه «وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا» گفت: تلاش ما بر این است تا با پیگیری لازم، این زندانی بعد از آزادی به شغل شریف معلمی خود برگردد.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در خاتمه اقدامات و عملکرد انجمن را مدیون حمایت افراد نیکوکار و همراهی و تعامل مسئولین و تلاش و خدمات بدون چشمداشت هیئت‌مدیره انجمن در این خصوص دانست و اعلام داشت: این انجمن در این ماه مبارک رمضان همچنان در انتظار حمایت و حضور سبز افراد نیکوکار و خیر جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و معسر و نیازمند و حمایت از خانواده‌های آنان هست.
شماره کارت‌بانکی انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات
60379975599165587

یک پاسخ برای “رضایتی که نگذاشت زندانی پاوه ای بیش از این در زندان بماند

  • ئه‌وین در تاریخ فروردین 9, 1403 گفت:

    به احترام مردم شهرو دیارم پاوه، ایستاده سر خم می‌کنم و بیشتر از پیش به اینکه به این شهرو دیار تعلق دارم به خودم می‌بالم😍😍
    ئه‌وین از آلمان