ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 11:36
‍ سروان مرادی خبر داد:

آغاز طرح زوج و فرد از ۵ فروردین در پاوه

آغاز طرح زوج و فرد از ۵ فروردین در پاوه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه از اجرای طرح زوج و فرد در سال ۱۴۰۳ در شهر پاوه خبر داد.

به گزارش سلام پاوه:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه از اجرای طرح زوج و فرد در سال ۱۴۰۳ در شهر پاوه خبر داد.

 

سروان سیروس مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:‌ با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و به تبع آن ازدحام و افزایش حجم ترافیک در خیابان اصلی شهر، برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پاوه یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیک و تردد خودروها در دستورکار پلیس راهور قرار خواهد گرفت ، اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در پاوه است.

وی افزود: این طرح در هسته مرکزی شهر پاوه محدوده سه راهی بیمارستان تا میدان شهداء غیر از روزهای تعطیل صبح ها از ساعت ۰۹۰۰ الی ۱۳۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۶۰۰ الی ۱۹۰۰ از روز یکشنبه ۵ فروردین ماه  اجرا خواهد شد.

 

مرادی بیان کرد:خودروها براساس زوج یا فرد بودن آخرین عدد سمت راست پلاک تفکیک شده و درصورت ورود غیرمجاز توسط دوربین و مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

 

وی ادامه داد: تردد خودروهای حمل و نقل عمومی(تاکسی و…) و امداد رسان (اورژانس، آتش نشانی و…) مجاز است.

 

رئیس راهور پاوه از شهروندان گرامی خواست از تردد غیرضروری و خودروهای تک سرنشین به داخل شهر خودداری و همچنین از کارمندان ادارات دولتی، خصوصی، مغازه داران و کسبه محترم تقاضا می گردد از آوردن خودروی شخصی خود جلوی ادارات و مغازه ها خودداری و جهت انجام امورات روزانه خویش بیشتر از خودروهای عمومی استفاده نمایند.

 

وی از مسئول محترم تاکسیرانی شهرداری پاوه تقاضا نمود: ضمن فعال نمودن گشت تاکسیرانی بر نحوه فعالیت خودروهای تاکسی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان نظارت بیشتری نماید.

 

مرادی از مسئول محترم اتحادیه آژانس ها نیز تقاضا نمود بر نحوه فعالیت خودروهای آژانس سطح شهر نظارت لازم بیشتر را به عمل آورند.

 

وی در پایان ضمن تشکر از همشهریان گرامی و کلیه رانندگان بابت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی درخواست نمود،، نهایت همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جهت روانسازی ترافیک را داشته باشند.