ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:40

نارضایتی شهروندان از حفاری های غیر معمول شرکت گاز پاوه

نارضایتی شهروندان از حفاری های غیر معمول شرکت گاز پاوه

به گزارش سلام پاوه : حفاری های غیر معمول شرکت گاز پاوه در این چند ساله نارضایتی شهروندان و حتی شهرداری پاوه را به همراه داشته است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شرکت گاز شهرستان پاوه در یک رویه ی عجیب اقدام به حفاری هایی  می کند که بسیار جای بحث و بررسی دارد […]

به گزارش سلام پاوه : حفاری های غیر معمول شرکت گاز پاوه در این چند ساله نارضایتی شهروندان و حتی شهرداری پاوه را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شرکت گاز شهرستان پاوه در یک رویه ی عجیب اقدام به حفاری هایی  می کند که بسیار جای بحث و بررسی دارد . این حفاری های تکراری و غیر معمول نارضایتی شهروندان و حتی شهرداری پاوه را در پی داشته است .

در چند مدت اخیر حفاری روبروی بانک انصار و ملت پاوه در خیابان 26 مرداد برای چندمین بار توسط کارگران شهرداری پاوه ترمیم و آسفالت می شود اما مجدد و بدون دلیل قانع کننده دوباره شرکت گاز پاوه اقدام به حفاری می کند .

این حفاری در یکی از خیابانهای اصلی شهر می باشد که بسیار باعث ترافیک و نارضایتی همشهریان گرامی شده است شب گذشته به همراه یکی از دوستان از این مسیر عبور کردیم و متوجه شدیم برای چهارمین بار متوالی این مسیر در این چند مدت اخیر حفاری شده است .

یکی از شهروندان به خبرنگار سلام پاوه گفت : بعدالظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید در این مسیر به این حفاری سقوط می کند و باعث آسیب دیدن خودروی این شهروند می شود .

شهرداری پاوه 4 بار متوالی این حفاری ها را ترمیم و آسفالت نموده است اما عدم تصمصیم گیری و کارشناسی اصولی باعث شده است که این حفاری های تکراری و غیر معمول حفاریادامه پیدا کند.

دلیل این حفاری ها در ظاهر امر نشتی گاز می باشد اما سوال اینجاست این نشتی گاز چرا به یکباره ترمیم نمی شود و این مسیر مشخص 4 بار متوالی در این چند مدت اخیر حفاری می شود که باعث ترافیک و زحمت برای شهروندان و دردسر برای شهرداری پاوه می شود .

شهردار پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت 4 بار متوالی این مسیر را ترمیم کرده ایم اما بازهم این شرکت اقدام به حفاری می نماید و مردم نیز شهرداری و شورا را مقصر می دانند.

سلام خسروی گفت 17 بار مکاتبه و شکایت و نارضایتی شهرداری را به دستگاه های مربوطه و ذی صلاح مکاتبه نموده ایم و از این کار شرکت گاز ابراز نارضایتی نموده ایم اما متاسفانه باز هم حفاری های تکراری باعث نارضایتی شهروندان شده است .

وی در پایان اظهار داشت شهرداری آماده است در اسرع وقت اقدام به ترمیم سریع این خیابان نماید اما انتظار داریم این حفاری ها کارشناسانه و بر مبنای اصول و قواعد باشد نه آزمون و خطا.

حال با توجه به اینکه در این چند مدت انتقادات زیادی به شرکت گاز بخاطر این حفاری ها شده است اما این اداره حتی پاسخگوی موضوع نیست در همین راستا از آقای  ایده پور فرماندار محترم شهرستان تقاضا مندیم ایشان پیگیر موضوع شوند .

حفاری شرکت گاز شب گذشته که باعث سقوط یک دستگاه پراید به داخل آن شده است

گاز 1

ترمیم همن محل توسط شهرداری در یک هفته گذشته

حفاری

11 پاسخ برای “نارضایتی شهروندان از حفاری های غیر معمول شرکت گاز پاوه

  • م شهروند در تاریخ آبان 25, 1393 گفت:

    خانه از پای بست ویران است ، از ابتدا بدون کارشناسی کار شده یه عده تحت عنوان پیمانکار برای دست یابی به پول وپله ای وارد کار گاز کشی شدن بدون هیچ سررشته و تبحری ،الان هم به این راحتیا مشکل حل نمی شه ،کار گرا ومهندسین زحمت خودشون رو میکشن فقط دعا کنید نریم هوا

  • ناشناس در تاریخ آبان 23, 1393 گفت:

    وقتی کاری غیرکارشناسانه انجام بشه و افراد بی تخصص مسوول شهر شن آخرش میشه پاوه بی برنامه و بی امکانات هیچی ندلره این شهر ما هیچ واقعا روستای بزرگیه

  • امید در تاریخ آبان 22, 1393 گفت:

    ای ی ی ی ی ی ی ی بدبختی

  • ن-م در تاریخ آبان 18, 1393 گفت:

    خشت ساختمان گر ز بیخ کج رود کج رود تا به ثریا رود اداره محترم گاز که همگی برای این نعمت الهی (گاز) شکر گزاریم باید روز اول در لوله کشی گاز و امورات فنی آن از قبیل جوشکاری و غیره وسوسه به خرج میداد و در نظارت بر کار پیمان کاران دقت مینمود نه الان که هم برای خود اداره گاز مصیبت شده و هم برای مردم .

  • نکته در تاریخ آبان 18, 1393 گفت:

    اتفاقا برخلاف دوستان من موافقم !!!چنانچه خدای ناکرده انفاقی رخ بدهد همگی در بوق و کرنا کرده چرا اداره گاز ده بار ویگه اونجا را زیرو رو نکرد نا مشکل را حل کند ؟چرا با. جان شهروندان بازی شده؟لطف کنید در اینگونه موارد به اداره گاز حق بدید وسواس باشد

    • موافق واقع بین در تاریخ آبان 18, 1393 گفت:

      با هرحفاری برای شهروندان مزاحمت ایجاد می گردد اما با هرحفاری برای شرکت گاز وکارکنان زحمتکشش هم هزینه وهم زحمت مضاعف می شود !
      نشت گاز هم بسیار خطرناک است وهم گاز زیادی حیف می شود باید ممنون زحمات کارگران زحمتکش شرکت گاز باشیم ؛ که گرمی وآسایش را به خانه های ما می آورند از خطرات احتمالی و به هدر رفتن ثروت ملی پیش گیری می نمایند فقط خواهش می کنم حتی
      اگر طول حفاری بیشتری لازم است انجام دهند لیکن تا حصول اطمینان از رفع نشت روی آنرا نپوشانده وترمیم خیابان را به بعد از حصول اطمینان از رفع نقض موکول کنند

  • عبدی در تاریخ آبان 17, 1393 گفت:

    شهر ویران شده کی دلش برای شهر میسوزه

  • پاوه ای در تاریخ آبان 17, 1393 گفت:

    افرین اقای صالحی واقعا این شرکت گاز از اول میگفت نشتی دارد در حالی که نشتی یک بار دوبار سه بار بلخره چند باراز اقای فرماندار محترم تقتظامندیم این مسئله را بررسی کند واقعا این حفاری معظلی بزرگیبرای شهر شده است تاکی شهرداری این خیابان را ترمیم کند تاکی ماشینهایمان در دست انداز بیفتند تا کی تاکی… باید یکروزی نشتی تمام بشه

  • ناشناس در تاریخ آبان 17, 1393 گفت:

    پاوه شده شهر آجیلی بخدا

  • مغازه دار در تاریخ آبان 17, 1393 گفت:

    این شرکت گاز دارد چکار می کند اون از وضع لوله در سراب هولی که چندی پیش نمایش داده شد و ظاهرا هیچ ترتیب اثری به آن داده نشده و این هم از حفاری های بی حد وحصر در خیابان های پرترافیک و شلوغ مثلا سه راهی بیمارستان فغقط امسال بیشتر از چهار بار حفاری شده و یا جنب بانک ملت . آقای شهردار می فرمایند مردم شورا را مقصر می دانند در صورتیکه ما ترمیم کرده ایم خوب مردم درست می گویند امروز شورا و شرکت گاز یکی هستند

  • سارا در تاریخ آبان 17, 1393 گفت:

    كاش ترميم رو هم درست انجام مي دادن تمام ترميم هايي كه انجام دادن نشست كرده روز از نو روزي از نو