ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 11:02

ایجاد درآمد پایدار برای انجمن‌ حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

ایجاد درآمد پایدار برای انجمن‌ حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اورامانات گفت: مطالبه ۳۵ ساله ایجاد درآمد پایدار انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات به سرانجام رسید.

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اورامانات گفت: مطالبه ۳۵ ساله ایجاد درآمد پایدار انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات به سرانجام رسید.

 

جلیل علیزاده، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اورامانات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به نشست نوید صحرایی دادستان شهرستان پاوه و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اورامانات با پوریانی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در راستای کمک به این انجمن با هدف درآمد پایدار توانمندسازی بیشتر انجمن جهت حل بیشتر مشکلات زندانیان و خانواده‌های آن‌ها، اظهار کرد: با همکاری مدیرکل زندان‌های استان و دیدگاه مثبت وی نسبت به این انجمن با نهایت رأفت و محبت نسبت به واگذاری زمین به منظور احداث چهار باب مغازه در مناسب‌ترین مکان از ساختمان موتوری زندان‌ها موافقت شد.

 

 

وی با قدردانی از پیگیری‌های مکرر دادستان پاوه برای این اتفاق خوب برای زندانیان اورامانات، افزود: تحقق این مطالبه 35 ساله هیچ وقت از حافظه مردمان اورمانات پاک نخواهد شد .تا با به ثمر رسیدن این کار بزرگ سالیانه بیش از یک‌میلیارد تومان برای انجمن درآمد پایدار خواهد داشت.

 

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اورامانات با دعوت از خیرین برای ساخت چهار باب مغازه، گفت: این کار خیر باقیات صالحاتی همیشگی جهت استمرار در آزادی زندانیان و کمک به خانواده‌های آن‌ها را به همراه دارد استمرار در آزادی زندانیان و کمک به خانواده‌های آن‌ها را به همراه دارد.

یک پاسخ برای “ایجاد درآمد پایدار برای انجمن‌ حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

  • محمدی در تاریخ اسفند 22, 1402 گفت:

    عزیزان تصمیم گیر کار شما پسندیده است ولی فکر نکنم با اموزش لیف بافی و جاکلیدی به زندانیان بخواید برای آنها درآمد پایدار ایجاد کنید.
    بجای این کار از شغل های روز برای آموزش استفاده کنید مانند سئو و آموزش کار با شبکه های اجتماعی،تعمیر موبایل.تعمیرات لوازم خانگی
    و دهها شغل دیگر.
    با لیف بافی و غییره باعث میشید طرف بیاد بیرون کاری و شغلی نداشته باشه و ناچار بره دنبال خلاف دوباره
    ولی اگر بلد باشه تعمیرات و یا هرچیزی خودش مشتاق تر از من و شما برای اسلاح است.