ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 11:28

«دکتر» الکی منتظر برخورد دادستان پاوه باش!

«دکتر» الکی منتظر برخورد دادستان پاوه باش!

دادستان پاوه، از تحت تعقیب بودن کاندیداهای انتخاباتی مجلس با عناوین علمی غیرواقعی در تبلیغات خود خبر داد.

به گزارش سلام پاوه : دادستان پاوه، از تحت تعقیب بودن کاندیداهای انتخاباتی مجلس با عناوین علمی غیرواقعی در تبلیغات خود خبر داد.

 

نوید صحرایی، دادستان پاوه امروز سیزدهم اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار کرد: توجه به پایان فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کاندیداهایی که برخلاف واقع مبادرت به استفاده از عنوان علمی «دکتر» در تبلیغات انتخاباتی خود کرده‌اند، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

وی ادامه داد: نظر به اینکه براساس مقررات «ماده واحده قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی مصوب ١٣٩۶ استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند این‌ها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین می‌شود توسط هر فرد برای خود مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و یا خارجی مورد تأیید رسمی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است، بنابراین پس از تحقیقات قضایی و استعلام‌های لازم از مراجع ذی‌ربط، هریک از کاندیداهایی که برخلاف واقع مبادرت به استفاده از عنوان علمی «دکتر»در دوران تبلیغات انتخاباتی خود کرده باشند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و نتیجه اقدامات قضایی به سمع و نظر شهروندان اورامانات خواهد رسید.

3 پاسخ برای “«دکتر» الکی منتظر برخورد دادستان پاوه باش!

  • ... در تاریخ اسفند 13, 1402 گفت:

    با سلام
    لطفا دادستان ابتدا به عنوان علمی نماینده فعلی ورود کند
    دکترای نداشته از ارمنستان

  • محمد در تاریخ اسفند 13, 1402 گفت:

    بسیارعالی

  • ناشناس در تاریخ اسفند 13, 1402 گفت:

    احسنت. رسیدگی قضایی کمترین اقدام در برخورد با کسانی است که با شعور مردم بازی می کنند. منتظر می مانیم ببینیم این ادعا جامه عمل پیدا می کند یا …
    بهر حال علاوه بر استفاده از این عناوین جعلی بحث مدارک قلابی هم در میان است باید استعلام مدارک افراد هم مد نظر قرار گیرد