س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 07:37

راه ارتباطی پاوه به مریوان بازگشایی شد

راه ارتباطی پاوه به مریوان بازگشایی شد

به گزارش سلام پاوه ؛ راه ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه به شهرستان مریوان در استان کردستان که به علت بارش اولین برف پاییزی مسدود شده بود، بازگشایی شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ رییس اداره راه و شهرسازی پاوه روز چهارشنبه گفت: بارش برف که از دوشنبه شب در این […]

IMG_3746به گزارش سلام پاوه ؛ راه ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه به شهرستان مریوان در استان کردستان که به علت بارش اولین برف پاییزی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ رییس اداره راه و شهرسازی پاوه روز چهارشنبه گفت: بارش برف که از دوشنبه شب در این شهرستان آغاز شد، موجب مسدود شدن راه ارتباطی پاوه به مریوان در محور دالانی شده بود.

ابراهیم شهریاری، با بیان اینکه ارتفاع برف در این مسیر به 50 سانتیمتر رسیده است، افزود: با تلاش پرسنل راهداری این اداره راه ارتباطی بطور موقت بازگشایی شده و تردد در این محور هم اکنون تنها با زنجیر چرخ میسر است.

وی توصیه کرد؛ رانندگان از این مسیر تردد نکنند و در صورت ضرورت حتما مجهز به زنجیر چرخ و امکانات مورد نیاز زمستانی شوند.

وی تصریح کرد: روز گذشته تعدادی خودرو و مسافر که بدون زنجیر چرخ در این مسیر تردد کرده در راه مانده بودند و با کمک و تلاش پرسنل راهداری و بستن زنجیرچرخ برای خودروهای آنها موفق شدند راه خود را ادامه دهند.

رییس اداره راه و شهرسازی پاوه، میزان بارش نزولات آسمانی در این شهرستان را از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 165 میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هم اکنون تمام راههای ارتباطی شهرستان پاوه باز است و تردد در آنها جریان دارد.

2 پاسخ برای “راه ارتباطی پاوه به مریوان بازگشایی شد

  • ناشناس در تاریخ آبان 14, 1393 گفت:

    فکر نکنم شهرداری وسیله داشته باشد لطفا به اداره راه بگویید تا جدول سراب هولی روبروی ساختمان کمیته امدادکه حدود یکسال است مسدود گردیدرا نیز باز نمایند

  • باسک در تاریخ آبان 14, 1393 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما و همچنین عزیزان زحمتکش اداره راه.
    واقعا جا داره اینجا از آقای ولدبیگی عزیز که چند سالی بخشدار مرکزی بودن یاد کنیم تو هر عکسی و فیلمی که از بازگشایی این جاده و بقیه کارهای عمرانی و… حضور داشتن.
    واقعا خسته نباشی مرد سخت کوش و توانا،اجرکم عندالله