ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 23:47

صدای مظلومیت یک دختر کردستانی گوش کنکور را کر کرد + فیلم/ درخواست از مسئولان کشوری برای تحقق عدالت و حقانیت جایگاهش

صدای مظلومیت یک دختر کردستانی گوش کنکور را کر کرد + فیلم/ درخواست از مسئولان کشوری برای تحقق عدالت و حقانیت جایگاهش

قاسم ادوای از مظلومیت دخترش و ناعدالتی آموزشی که در حق فرزندش با رتبه ۲۳۹ در کنکور سراسری می‌گوید.

به گزارش سلام پاوه : قاسم ادوای از مظلومیت دخترش و ناعدالتی آموزشی که در حق فرزندش با رتبه ۲۳۹ در کنکور سراسری می‌گوید.

 

 

وی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: آموزش و پرورش ظلمی بزرگ و ناحقی نابخشودنی در حق فرزند وی روا داشته است.

 

 

 

پدر ارینا ادوای ادامه داد: عدالت آموزشی دروغ و خیانتی است برای لاپوشانی کردن پارتی بازی برخی افراد که در بدنه نظام آموزشی هستند.

 

 

 

وی افزود: بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از رتبه سه رقمی فرزندم خوشحال شدم اما طولی نکشید خوشحالی ما به اندوه و کابوسی بزرگ تبدیل شد که خواب را از چشمان کل خانواده ما گرفت.

 

 

 

ادوای بیان کرد: چند نفر از نزدیکان ما با رتبه ۱۱ هزار و ۹ هزار توانستند در جایگاه خوب قبولی آموزشی خود را جشن بگیرند و اعتراض ما به جایگاه دخترم به نسب رتبه‌اش بعد از چند ماه در نهایت حاصلی نداشت.

 

 

وی با بغضی که در صدایش بود و چندین بار خواستار و خواهان اجرای واقعی عدالت حقیقی شد، گفت: این ظلم در حق دخترم روا نیست که بنا به خواست یک نفر که در جایگاه مسوول، مدیون مردم و در پاسخگو در پیشگاه خداوند به راحتی کسی دیگر را جایگزین فرزند من کند.

 

 

 

ادوای اذعان کرد: فرزند من در دل کوه بدون معلم خصوصی، بدون کتاب آموزشی و بدون رفتن به مرکز آموزشی و فاقد دسترسی به هرگونه امکانات آموزشی تنها با پشتکار خود توانست به این رتبه برسد و چه بسا مسؤولان ما باید با دل و جان پذیرای او می‌شدند نه اینکه با پارتی‌بازی داغی بر سینه من و خانواده‌ام بگذارند که ۲ ماه خواب خوش را از ما بگیرد.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه فرزندش بدون هیچ امکاناتی به این رتبه دست یافته است، گفت: از مسوولان خواستارم تا حد ممکن رتبه و جایگاه آموزشی که برای دخترم در نظر گرفته شده را بازبینی کنند و در پیشگاه خداوند به مقامی که در آن قرار دارند خیانت نکنند چرا که آه مظلومین دامن‌گیر خواهد بود.

 

 

 

ارینا ادوای هم در تکمیل سخنان پدرش گفت: من سه سال پشت کنکوری بودم اما در نهایت با ۹ ماه زندانی کردن خود و مطالعه بی‌وقفه توانستم رتبه ۲۳۹ رشته ادبیات را در کنکور ۱۴۰۲ کسب کنم.

 

 

وی افزود: با خوشحالی از کسب این رتبه در نهایت بدون هیچ دلیلی و با توجیهی واهی در مصاحبه تخصصی توسط یک خانم رد شدم و با اعتراض بدون هیچ دلیل منطقی مجددا اعتراضم بی جواب ماند.

 

 

 

وی گفت: در اوج ناعدالتی توسط آموزش و پرورش کردستان سقف آرزوهای من که ظرف ۹ ماه سختی و مشقت و محرومیت از تمام لذت‌ها، شادی، سرگرمی و مهمانی رفتن‌ها ساخته شده بود، نابود گردید.

 

 

ارینا ادوای با اظهار وجود ناعدالتی آموزشی در بدنه آموزش و پرورش استان، خواستار کمک مسؤولان کشوری در تحقق عدالت و حقانیت جایگاهش شد.

 

 

یک پاسخ برای “صدای مظلومیت یک دختر کردستانی گوش کنکور را کر کرد + فیلم/ درخواست از مسئولان کشوری برای تحقق عدالت و حقانیت جایگاهش

  • ناشناس در تاریخ بهمن 13, 1402 گفت:

    خوا خجالتیشا که‌رو تاراننه په‌یگیریش که‌رده ده‌س نه‌کیشدی تا دیوانی عه‌داله‌ت