س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 21:36

فرماندار پاوه: وظیفه مسئولین خدمت بی منت به مردم بر اساس قانون و شرع است/ گزارش اولین روز از دهه فجر + عکس

فرماندار پاوه: وظیفه مسئولین خدمت بی منت به مردم بر اساس قانون و شرع است/ گزارش اولین روز از دهه فجر + عکس

فرماندار پاوه : وظیفه مسئولین در جمهوری اسلامی، خدمت بی منت به مردم بر اساس قانون و شرع است.

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز پنج شنبه، مصادف با آغاز دهه مبارک فجر، علیرضا حیدری فرماندار پاوه، در دیدار مردم شهرستان با حاج ماموستا قادری امام شهر جمعه پاوه، دهه فجر را به لحاظ تاثیر گذاری و الهام بخش بودن برای مردم ایران و سایر ملل آزادیخواه جهان فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها، ارزش ها، اقدامات، خدمات و عظمت نظام جمهوری اسلامی به مردم شریف ایران زمین دانسته و گفت: جمهوری اسلامی، نظامی برخواسته از بطن مردم و مفتخر به خدمت رسانی به مردم خصوصاً مناطق محروم است.

 

 

 

وی افزود: وظیفه مسئولین در چنین سیستم حکمرانی، خدمت بی منت به مردم بر اساس قانون و شرع است.

 

 

 رئیس شورای اداری شهرستان تصریح کرد:نشاندن لبخند رضایت بر لب مردم، مهم ترین وظیفه مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در این ایام است.

 

 

 

حیدری گفت: انتظار داریم مسئولان نهادها و ادارات سطح شهرستان با ارائه گزارشات مقایسه ای، ضمن قدم برداشتن در راستای جهاد تبیین، خدمات پرشمار نظام  را برای مردم عزیزمان تشریح کنند.

 

 

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سوء استفاده بزرگ دشمنان از فضای مجازی، وارونه نشان دادن حقایق، کم ارزش نشان دادن خدمات نظام ، بزرگنمایی کمبودهای احتمالی و دروغ پراکنی گفت: هدف این جبهه، سیاه نمایی و ایجاد یاس و دلسردی در مردم از نظام است و ممکن است افرادی از روی ناآگاهی یا عناد تحت تاثیر این افکار غلط قرار بگیرند، لذا اهمیت بیان حقایق توسط مسئولان اینجا نمایان می شود.

رئیس شورای تامین، تلاقی این ایام با ماههای معنوی رجب و شعبان  و نیاز به امید و خودباوری با برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی را از ویژگی های دهه فجر امسال دانسته وخاطرنشان ساخت:با عنایت به در پیش بودن انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، وظیفه عمومی ما مشارکت حداکثری و آگاهانه در این انتخابات است تا نقشه های شوم و سیاه نمایی مداوم دشمنان نقش برآب شود.

 

 

 

حیدری با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری، شرکت در انتخابات را حق و تکلیف دانسته و افزود: تعیین سرنوشت جامعه توسط شهروندان، حقی همگانی و مصرح در قانون اساسی و تکلیفی واجب در برابر خون شهیدان است.

 

 

وی در پایان، هر رای را تیری در قلب دشمن نامیده و ضمن تاکید بر برگزاری پرشور انتخابات با مشارکت حداکثری به عنوان نماد استقلال و مظهر اقتدار ملی، تصریح کرد: بالارفتن میزان مشارکت، متضمن توفیق در صحنه های بین المللی و مذاکرات مختلف است.

 

 

 

گفتنی است در آغازین روز دهه فجر رژه موتوری و خودروی ، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه های اولین روز دهه فجر بود.

 

 

 

 

دیدار اقشار مختلف مردم و مسئولان با امام جمعه پاوه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای پاوه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت آغاز دهه فجر