ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 03:11

معاون استاندار کرمانشاه:اعتیاد زاییده توسعه نیافتگی و بد توسعه یافتگی جوامع است

معاون استاندار کرمانشاه:اعتیاد زاییده توسعه نیافتگی و بد توسعه یافتگی جوامع است

به گزارش سلام پاوه ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ریشه و منشاء آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد توسعه نیافتگی و بد توسعه یافتگی جوامع است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛  آیت اله آزرمی روز یکشنبه در جلسه کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر پاوه، با بیان […]

81373601-6054679به گزارش سلام پاوه ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ریشه و منشاء آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد توسعه نیافتگی و بد توسعه یافتگی جوامع است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛  آیت اله آزرمی روز یکشنبه در جلسه کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر پاوه، با بیان اینکه ریشه و منشاء تمام آسیب های اجتماعی یکی بوده و ناشی از توسعه نیافتگی و بد توسعه یافتگی شهرها و روستاست خواستار توجه جدی به روستاها شد.

وی با تشریح راههای مقابله با توسعه نیافتگی گفت: مهمترین راهبرد در این زمینه این است که آغاز کار باید از روستاها به عنوان مبداء تحول و توسعه شروع شود و با استفاده از روشهای صحیح در زمینه خدمات، اشتغال، درمان و …. به توسعه ای متوازن دست پیدا کرد.

وی آموزش صحیح در جهت توانمند سازی جامعه، بیان مضرات و تبعات مواد مخدر، هماهنگی و تعامل همه جانبه مسوولان در جهت کشف و ضبط مواد قبل از عرضه و توزیع، حمایت از انجمن های مردمی، بهره گیری از همراهی مردم و درمان درست و بموقع را از عوامل مهم مؤثر در پیشگیری، مقابله و درمان اعتیاد عنوان کرد.

پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز در این نشست گزارشی از وضعیت شهرستان در زمینه اعتیاد ارائه داد و گفت: به دلیل اعتقادات دینی و مذهبی مردم این دیار، پاوه یکی از پاکترین نقاط کشور به لحاظ عدم وجود اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی است.