د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:02
فرماندار پاوه در جلسه شورای اداری شهرستان:

افتتاح ۳۵ پروژه در ایام دهه فجر در پاوه

افتتاح ۳۵ پروژه در ایام دهه فجر در پاوه

 علیرضا حیدری فرماندار پاوه، صبح امروز یکشنبه، همزمان با اولین روز از بهمن ماه جاری، در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، این روزها را فرصت مناسبی جهتی تشریح و تبیین دستاوردهای سیاسی، امنیتی، علمی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی چهل و پنج ساله نظام دانست

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه، صبح امروز یکشنبه، همزمان با اولین روز از بهمن ماه جاری، در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، این روزها را فرصت مناسبی جهتی تشریح و تبیین دستاوردهای سیاسی، امنیتی، علمی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی چهل و پنج ساله نظام دانست.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علیرضا حیدری گفت: نظر به جنگ بزرگ رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی، اطلاع رسانی کامل و دقیق در خصوص اقدامات بزرگ نظام در سنوات اخیر و بیان واقعیت ها، وظیفه اصلی مدیران سطح شهرستان در دهه فجر است.

 

حیدری به بیان بخشی از خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش های مختلف پرداخت و تصریح کرد: تمام این دستاوردها با وجود مشکلات متعدد حاصل گشته است.

 

فرماندار پاوه،از آغاز گازرسانی به روستاهای غربی شهرستان و آبرسانی به برخی نقاط شهری و روستایی به عنوان مهم ترین برنامه های شهرستان در ایام مذکور، نام برد و افزود: مجموعا شاهد افتتاح 35 طرح و پروژه عمرانی ، خدماتی ، ورزشی و … در نقاط گوناگون شهرستان خواهیم بود.

 

 

حیدری در ادامه،ضمن تشریح وظایف کمیته های گوناگون ستاد گرامی داشت دهه فجر، ابراز امیدواری کرد، تمامی دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی با تمام ظرفیت موجود، نسبت به گرامی داشت این ایام اقدام کنند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان، در پایان، حضور موثر و بانشاط در انتخابات ماه آتی را نماد عزم مردم در دفاع از نظام و انقلاب دانسته و خاطرنشان ساخت: اقدامات ددمنشانه دشمن در تمامی جبهه های نرم و سخت در آستانه این رویداد بزرگ، اقدامی تکراری و کودکانه از جانب آنان است.