س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 02:03

۶ کانال تبلیغاتی داوطلبان مجلس در کرمانشاه راه‌اندازی شد/ شاهو کانال تلویزیونی حوزه پاوه و اورامانات

۶ کانال تبلیغاتی داوطلبان مجلس در کرمانشاه راه‌اندازی شد/ شاهو کانال تلویزیونی حوزه پاوه و اورامانات

آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه با حضور مسوولان برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه : آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه با حضور مسوولان برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه امروز با حضور حجت‌الاسلام غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،حجت‌الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان، شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان، موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، فرمانداران و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

مردم استان کرمانشاه از ۶ حوزه انتخابیه(کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، سنقر، قصرشیرین، کنگاور) ۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و هر حوزه انتخابیه استان یک کانال انتخاباتی خواهد داشت که تبلیغات کاندیداها در یک هفته مهلت تبلیغات انتخاباتی را پخش خواهد کرد.

 

 

 

6 کانال تبلیغاتی طاق وسان (کرمانشاه) ، مرصاد (اسلام آباد غرب) شاهو ( پاوه و اورامانات ) مادیان کوه (سنقر) بازی دراز (قصرشیرین) و امروله (کنگاور )راه اندازی شد. و از امروز کرمانشاه ، پاوه ، روانسر ، جوانرود ، سرپل ذهاب ، گیلانغرب ،قصرشیرین ، کنگاور ، صحنه و سنقر و کلیایی تحت پوشش شبکه های تبلیغاتی قرار گرفتند و 2 شهرستان باقی مانده هرسین و ثلاث باباجانی نیز تا هفته آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

از هم‌اکنون تا پیش از آن هم، هر کانال روزی ۲ ساعت برنامه انتخاباتی و معرفی شهرستان‌های آن حوزه را پخش خواهد کرد.

 

 

 

*فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای نامزدها در صدا و سیما

 

 

 

موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار کرد: رسانه ملی در راستای تحقق شعار عدالت‌گستری و عدالت رسانه‌ای اقدام به راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی کرده تا داوطلبان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را به سمع و نظر مردم حوزه انتخابیه خود برسانند.

 

 

 

وی سهم استان کرمانشاه از ۲۰۰ کانال تبلیغاتی کشور را ۶ کانال اعلام کرد و گفت: نامزدها برای حضور در برنامه‌ها باید از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em1402.ir ثبت‌نام کنند.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در خصوص مدت زمان برنامه نامزدها، تصریح کرد: داوطلبان ۲۰ دقیقه فرصت دارند با استفاده از طرفیت رسانه برنامه‌های خود را بیان کنند.

 

 

وی اظهار کرد: بسته‌ تولید محتوی کانال‌های تبلیغاتی براساس زیست بوم، مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی، مشاهیر و جذابیت‌های منطقه حوزه انتخابیه تهیه خواهد شد.

 

 

 

موسوی از انتخابات به عنوان یک امر بسیار مهم یاد کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که با این امکان فراهم شده در صدا و سیما و دنبال کردن برنامه‌های و دیدگاه نامزدها، می‌توان به انتخاب افراد کمک کند.