س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 15:21
دادستان پاوه خبر داد:

صفحات مروج بی حجابی و بی اخلاقی در اینستاگرام مسدود می شوند

صفحات مروج بی حجابی و بی اخلاقی در اینستاگرام مسدود می شوند

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه خبر داد: تمامی صفحاتی که در نرم افزار فیلتر شده اینستاگرام مروج بی حجابی، اباحه گری غیراخلاقی و سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی می باشند با صدور دستورات قضایی لازم به پلیس فتا مسدود و از دسترس خارج خواهند شد.

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه خبر داد: تمامی صفحاتی که در نرم افزار فیلتر شده اینستاگرام مروج بی حجابی، اباحه گری غیراخلاقی و سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی می باشند با صدور دستورات قضایی لازم به پلیس فتا مسدود و از دسترس خارج خواهند شد.

 

 

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به گزارشات و مراجعات مردمی نزد دادستانی به ویژه دغدغه و نگرانی خانواده های معظم شهداء، علما و ماموستایان محترم، مبنی بر ترویج سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی، بی بند و باری و بی حجابی توسط برخی صفحات مجازی فعال در سطح شهرستان پاوه و منطقه و علیرغم تذکرات مکرر از طریق پلیس فتا به گردانندگان این صفحات و عدم اعتنای ایشان، لذا ضمن تشکیل پرونده قضایی و برخورد قاطع با مرتکبین، تمامی صفحات مذکور نیز مسدود و از دسترس خارج خواهند شد.

 

 

 

وی افزود : آنچه که برای دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در اولویت قرار دارد، ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی می باشد و حفظ حریم و قداست نهاد خانواده و سلامت ذهن و روح کودکان و نوجوانان می بایست به هر طریق ممکن از آلودگی های فضای مجازی حفظ گردد.

 

 

صحرایی در پایان هشدار داد و گفت : بنابراین به هیچوجه اجازه نخواهیم داد تا عده ای اندک با سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی باعث فروپاشی خانواده ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان پاک کودکان و نوجوانان و جوانان گردند.