س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 15:40

بارش های باران از مرز 330 میلیمتر در پاوه گذشت / پاوه در صدر بارشها

بارش های باران از مرز 330 میلیمتر در پاوه گذشت / پاوه در صدر بارشها

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از بارش بیش از 80 میلیمتر باران در سه روز اخیر در پاوه خبر داد.     ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: با توجه به سامانه بارشی در سه روز اخیر تا صبح امروز […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از بارش بیش از 80 میلیمتر باران در سه روز اخیر در پاوه خبر داد.

 

 

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: با توجه به سامانه بارشی در سه روز اخیر تا صبح امروز 80 میلیمتر باران در پاوه گزارش و ثبت شده است.

 

 

وی افزود: با توجه به موج اخیر بارشها آمار بارش تجمعی به 330 میلیمتر در شهرستان رسیده است.

 

 

شهریاری ادامه داد و گفت: بارش در ارتفاعات شهرستان به صورت برف می باشد که با تلاش شبانه روزی راهداران و استقرار اکیپ های برفروبی در راهدارخانه ها مشکلی در تردد وجود ندارد و پاکسازی محورهای مواصلاتی در سریعترین زمان انجام میشود.

 

 

وی گفت: شهرستان پاوه در سطح استان طبق آمار بیشترین  میزان بارش را به خود اختصاص داده است.

 

 

شهریاری افزود: با توجه به ادامه بارشها و شروع موج جدید از رانندگان درخواست نمود در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ و خودروی خود را به سیستم گرمایشی مجهز نمایند.

 

 

وی در پایان اعلام کرد:در مناطق گرمسیری هم به دلیل ادامه بارشها احتمال ریزش در کناره جاده ها وجود دارد لذا رانندگان گرامی به هیچ عنوان در کنار جاده‌ها توقف ننمایند.