د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:52

لزوم نظارت بیشتر دهیارها بر مجوزهای ساخت در روستاها

لزوم نظارت بیشتر دهیارها بر مجوزهای ساخت در روستاها

علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه امروز دوشنبه 4 دی‌ماه در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت‌وساز در این شهرستان گفت: انشعابات غیرمجاز پروژه آب هانی کوان تعیین تکلیف شود.

به گزارش سلام پاوه : علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه امروز دوشنبه 4 دی‌ماه در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت‌وساز در این شهرستان گفت: انشعابات غیرمجاز پروژه آب هانی کوان تعیین تکلیف شود.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در نشست کارگروه پیگیری و برخورد با تخلفات ساخت‌وساز در این شهرستان، اظهار کرد: علی‌رغم تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات به ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اما متأسفانه گاها شاهد ارائه خدمات برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان به این‌گونه ساخت‌وسازها هستیم.

 

 

وی افزود: بر اساس قانون امورات مربوط به محدوده روستا با دهیاری و محدوده شهر را با شهرداری و خارج از این دو محدوده با بخشداری‌ها است.

 

 

 فرماندار پاوه از بخشداران خواست تا نظارت بیشتری بر نحوه صدور مجوزهای ساخت در روستاها توسط دهیاری‌ها داشته باشند تا مجوزها با دقت بیشتر و در چارچوب ضوابط و مقررات صادر شود.

 

 

 

 وی ادامه داد: امور آب و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز با نظارت و مراقبت از حرایم رودخانه‌ها و راه‌ها از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و تجاوز به حرایم مربوطه ممانعت به عمل‌آورده و با متخلفین برخورد قانونی نمایند.

 

 

حیدری در پایان گفت: مدیریت آب و فاضلاب شهرستان با کمک پیمانکار مربوطه باید انشعابات غیرمجاز پروژه انتقال آب هانی کوان به پاوه را تعیین تکلیف کند.