س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 10:54
به همت مردم نیک اندیش:

خرید دستگاه سنگ شکن کلیه در آینده نزدیک/رونمایی با حضور خیرین

خرید دستگاه سنگ شکن کلیه در آینده نزدیک/رونمایی با حضور خیرین

مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از خرید دستگاه سنگ شکن کلیه درون اندامی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش سلام پاوه: مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از خرید دستگاه سنگ شکن کلیه درون اندامی در روزهای آتی خبر داد.

 

مهندس وهبی احمدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: به همت و مشارکت خیرین و نیکوکاران گرامی و پس از بررسی و نشست اعضای موسسه خیریه با لطف خدای متعال و همت مردم نیک اندیش و جمعی از خانواده های خیر دستگاه سنگ شکن کلیه درون اندامی طی روزهای آتی با نظر کارشناسان و متخصصین این زمینه با بهترین برند خارجی در روزهای آتی خریداری خواهد شد.

 

وی افزود: هزینه و برآورد اولیه برای خرید دستگاه ۵۲۰ میلیون تومان بود که با توجه به نوسانات ارزی بازار این مقدار تغییراتی داشته است که سعی بر آن است طی روزهای آتی دستگاه با برند معتبر خریداری با حضور جمعی از خیرین دستگاه رونمایی و در اختیار مردم شریف شهرستان پاوه قرار گیرد.

 

مهندس احمدی از تک تک افراد خیر و نیکوکار و جمعی از خانواده های گرامی که در این عمل خیرخواهانه کمک و پشتیبانی کردند قدردانی کرد و افزود: امید است با این عمل خیرخواهانه چراغ دنیا و قیامت همه اموات و خانواده های آنان را منور گرداند.

 

وی در پایان مجددا از لطف و سخاوت و مهربانی مردم شهرستان که همواره ثابت قدم و استوار در مشارکت خیرخواهانه حضور سبزی داشته صمیمانه تقدیر نمود.

 

گفتنی است برای خرید دستگاه سنگ شکن کلیه درون اندامی خانواده و ورثه مرحوم حاجی عزت قادری مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان را اهداء نمودند.