د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:55

واگذاری زمین از سوی خیر نیکوکار پاوه‌ای به انجمن حمایت زندانیان اورامانات/اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در شب یلدا

واگذاری زمین از سوی خیر نیکوکار پاوه‌ای به انجمن حمایت زندانیان اورامانات/اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در شب یلدا

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات گفت: نیکوکار پاوه‌ای با اهدای یک قطعه زمین مسکونی شهری مراسم انجمن حمایت زندانیان اورامانات را جان تازه‌ای بخشید.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات گفت: نیکوکار پاوه‌ای با اهدای یک قطعه زمین مسکونی شهری مراسم انجمن حمایت زندانیان اورامانات را جان تازه‌ای بخشید.

 

 

اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در شب یلدا

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم توزیع تعداد ۱۰۰ بسته سبد غذایی یک‌میلیون تومانی و ۷۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و یک دستگاه بخاری گازی، در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان اورامانات با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان شهرستان در محل سالن جلسات دادگستری پاوه برگزار شد.

 

 

 

نوید صحرایی دادستان پاوه در این مراسم ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد و فعالیت‌های انجام شده توسط انجمن حمایت زندانیان پاوه و مثبت ارزیابی کردن عملکرد انجمن از زحمات و تلاش‌های موثر مدیرعامل انجمن و معتمدین و رئیس زندان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

 

 

وی همچنین از مساعدت و کمک اداره اوقاف و امور خیریه و مدیر موسسه خیریه قبا و افراد خیر و نیکوکار در راستای تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی به انجمن حمایت زندانیان اورمانات تقدیر کرد.

 

 

 

پوریانی مدیر‌کل زندان‌های استان کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت این اداره‌کل و ستاد مردمی دیه انجمن حمایت زندانیان در خصوص کمک و تسهیلات پرداخت شده به زندانیان نیازمند منطقه اورامانات، افزود: به میزان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان کمکی که خیرین پاوه در سال جاری به ستاد مردمی دیه استان اهدا شده و برابر آن مبلغ بصورت بلاعوض و همچنین بیش از ۲ برابر بصورت وام قرض‌الحسنه به زندانیان نیازمند منطقه پاوه و اورامانات پرداخت و موجبات آزادی آنان شده است.

 

 

وی در ادامه از بذل توجه و حمایت‌های بی‌دریغ ماموستا ملاقادر قادری و همچنین تعامل و همکاری مسوولان قضایی و اعضای شورای حل اختلاف شعبه زندان و تلاش و زحمات بدون چشم‌داشت مدیر عامل و معتمدین انجمن و کمک افراد خیر و نیکوکار و موسسات خیریه در راستای ایجاد صلح و سازش و پیگیری امور مجموعه زندان و اهدای بسته حمایتی و کمک به زندانیان نیازمند و خانواده‌های آنان تقدیر و تشکر کردند.

 

 

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه نیز در سخنانی اهمیت احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان در زندگی انسان را بیان و از تلاش‌ها، زحمات و بذل توجه مدیرکل اداره زندان‌ها و مدیرعامل انجمن و معتمدین و رئیس و پرسنل زندان و افراد نیکوکار نسبت به پیگیری امور زندانیان نیازمند و خانواده های آنان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و عملکرد مثبت زندان پاوه در این‌خصوص بر مراقبت بعد از آزادی زندانیان، کمک و توجه ویژه به آنان و خانواده هایشان در زمان بعد از آزادی از زندان تأکید کرد.

 

 

جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات افزود: در این مراسم معنوی انسان‌دوستانه آقای شاهپور احمدی از خیرین خوشنام شهر پاوه یک قطعه زمین مسکونی به انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات اهدا کرد.

 

 

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای هیأت مدیره و معتمدین انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در این راستا قدردانی بعمل آمد.