د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:00
به همت انجمن حمایت از زندانیان اورامانات:

بازاری خوشنام کرمانشاهی از طلب ۳ میلیاردی جوان جوانرودی گذشت

بازاری خوشنام کرمانشاهی از طلب ۳ میلیاردی جوان جوانرودی گذشت

دادستان پاوه گفت: بازاری خوشنام کرمانشاهی از بدهی بیش سه میلیارد تومانی خود نسبت به یک زندانی نیازمند اهل شهرستان جوانرود، گذشت و رضایت بدون قید و شرط خود را در این پرونده به زندانی اعلام کرد.

به گزارش سلام پاوه : دادستان پاوه گفت: به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات بازاری خوشنام کرمانشاهی(سید علی کاشانی) از بدهی بیش سه میلیارد تومانی خود نسبت به یک زندانی جوان نیازمند اهل شهرستان جوانرود، گذشت و رضایت بدون قید و شرط خود را در این پرونده به زندانی اعلام کرد.

 

 

نوید صحرایی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار سلام پاوه از شخصی سخن گفت؛ که برای آزادی یک جوان از طلب بیش از ۳ میلیاردی خود گذشت.

 

 

وی اظهار کرد: این زندانی اهل جوانرود بیش از ۹ سال است به علت چندین فقره بدهکاری در زندان دیزل‌آباد شهر کرمانشاه به‌سر می‌برد.

 

 

دادستان پاوه ادامه داد: فرد زندانی در بدترین شرایط روحی و روانی قرار داشت و از رهایی از مشکلات مالی خود قطع امید کرده بود در این راستا به محض مطلع شدن از این موضوع با موافقت این دادستانی، پیگیری و همراهی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان و رئیس زندان پاوه اقدام لازم جهت انتقال این زندانی به زندان پاوه جهت حل مشکلات وی به‌عمل آمد.

 

 

وی تصریح کرد: با پیگیری لازم و انتقال زندانی به زندان پاوه و دعوت شکات و گفت‌وگو با آن‌ها نسبت به اخذ رضایت تعدادی از شکات چندین پرونده این زندانی مختومه شده و اقدامات لازم برای فراهم شدن مقدمات آزادی زندانی و اخذ رضایت دیگر شکات در دست پیگیری است.

 

 

صحرایی گفت: یکی از پرونده‌های سنگین این زندانی بدهی بیش از ۳ میلیاردی به یکی از بازاری‌های خوشنام کرمانشاهی بود که در طول مدت گذشت چندین سال این موضوع حل نشده و همچنان باقی‌مانده بود که با پیگیری مستمر مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات و طی چندین جلسه گفت‌وگو و دعوت شاکی به دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان در نهایت ایشان با توجه به معسر بودن زندانی با حضور در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان در محل دفتر دادستانی بخش اعظمی از بدهی را گذشت و با دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان رضایت خود را در این پرونده به این زندانی اعلام کرد.

 

 

رئیس هیأت مدیره انجمن‌ حمایت زندانیان پاوه و اورامانات ادامه داد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پرداختی به شاکی جهت اخذ رضایت ایشان با پیگیری مستمر مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان از محل گلریزان در میان اقوام و افراد خیر و نیکوکار از کردستان و شهرهای جوانرود و سنندج جمع‌آوری، به حساب شاکی واریز شد.

 

 

صحرایی در پایان از زحمات و پیگیری مهندس جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، رئیس زندان، همراهی معتمدین، خیرین و افراد نیکوکار و روحیه گذشت و مهربانی این بازاری خوشنام کرمانشاهی بخاطر بخشیدن بیش از سه میلیارد تومان بدهی خود در این راستا  تقدیر و تشکر کرد.