ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:17

دیدار فرمانده حرس الحدود منطقه حلبچه عراق با فرماندار پاوه

دیدار فرمانده حرس الحدود منطقه حلبچه عراق با فرماندار پاوه

حسن حمید فرمانده حرس الحدود(مرزبانی ) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق با حضور در دفتر فرماندار پاوه با علیرضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سلام پاوه: حسن حمید فرمانده حرس الحدود(مرزبانی ) منطقه حلبچه اقلیم کردستان عراق با حضور در دفتر فرماندار پاوه با علیرضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این دیدار که سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه حضور داشت مباحثی در خصوص مرز شوشمی و طرح برکت و تفاهم و همکاری هرچه بیشتر مرزی مطرح شد.

 

حسن حمید در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی و فرماندار پاوه و فرمانده مرزبانی شهرستان گفت: همیشه جمهوری اسلامی در مشکلات در کنار مردم حلبچه بوده است و ما هرگز مهمان نوازی مردم و مسئولان جمهوری اسلامی و خدمات آنها را در دوران جنگ فراموش نمیکنیم.

 

وی همچنین از همکاری های فرماندار پاوه و مرزبانی شهرستان و امام جمعه پاوه در بازگشایی مرز شوشمی و خدمات آنها در مرز قدردانی کرد.

 

فرماندار پاوه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مهمانان و حسن حمید فرمانده مرزبانی منطقه حلبچه و هیئت همراه از همکاری های آنها با مجموعه فرمانداری و مرزبانی شهرستان در مرز قدردانی کرد.

 

علیرضا حیدری با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر گفت: امیدواریم در راستای بازگشایی معبر کولبری و کمک به مبادلات مرزی و رونق اقتصادی بازارچه مرزی شوشمی و مبارزه با قاچاق همکاری ها بیش از پیش شود.

 

گفتنی است این دیدار پیش از ملاقات مرزی کلانتران مرزی حلبچه و پاوه با یکدیگر برگزار شد.

 

در ادامه فرماندهان مرزبانی پاوه و حلبچه و هئیت همراه نشستی را در راستای مباحث مرزی در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار کردند.