ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 13:27

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید صدوقی پاوه/گزارش تصویری

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید صدوقی پاوه/گزارش تصویری

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید صدوقی پاوه با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش پاوه و ورزش و جوانان، معاون تربیت بدنی اداره، کارشناس ترببت بدنی و ورزش و مدیران و معلمان در محل دبستان با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید صدوقی پاوه با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش پاوه و ورزش و جوانان، معاون تربیت بدنی اداره، کارشناس ترببت بدنی و ورزش و مدیران و معلمان در محل دبستان با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم عبدی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش هدف از اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای این است که علاوه بر توسعه آمادگی جسمانی و سلامت دانش آموزان باعث ایجاد فرصت مشارکت وسیع تر در فعالیت های ورزشی شده و باعث کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت رفتاری دانش آموزان شده است.

 

وی افزود: با اجرای این طرح و حضور اکثر دانش آموزان مدارس زمینه استعدادیابی و کشف دانش آموزان برای حضور بهتر در رشته های متنوع ورزشی جهت آینده درخشان آنها دست پیدا کرد.

 

گفتنی است در خلال برگزاری این المپیاد دانش آموزان با همکاری مربیان و معلمان ورزش به اجرای حرکات ورزشی در رشته های مختلف پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ برای “برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان شهید صدوقی پاوه/گزارش تصویری

  • حسینی در تاریخ آبان 24, 1402 گفت:

    امیدواریم این جو راکد و تکراری دوران مدیریت این مدیر هرچه زودتر به اتمام برسه

  • محمدی فرهنگی در تاریخ آبان 24, 1402 گفت:

    جناب مدیر اداره ادای آدمهای روشنفکرو امروزی رو در میاره در حالیکه افکار مرتجع و پوسیده و زنگ زده ای داره و این در اعمالش کاملا آشکار است