س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 15:03
به مناسبت هفته ملی کودک:

از نویسنده حوزه کودک در پاوه تجلیل شد

از نویسنده حوزه کودک در پاوه تجلیل شد

در مراسمی به مناسبت هفته ملی کودک توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاوه از سرکار خانم #مریم_محمد_کریمی یکی از نویسندگان فعال حوزه کودک تقدیر شد.

ب‍ه گزارش سلام پاوه: به مناسبت هفته ملی کودک از نویسنده حوزه کودک در پاوه تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در مراسمی به مناسبت هفته ملی کودک توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاوه از سرکار خانم #مریم_محمد_کریمی یکی از نویسندگان فعال حوزه کودک تقدیر شد.

 

در این مراسم که جمعی از مسئولین از جمله ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فعالین فرهنگی و نویسندگان، از جمله آقایان حبیب الله مستوفی،انور ولدبیگی، اکرم ولدبیگی، سرکار خانم بهشت بکری و کتابداران شهرستان حضور داشتند از زحمات چندین ساله سرکار خانم محمدکریمی در حوزه کتاب کودک تقدیر شد.

 

خانم مریم محمدکریمی شاعر،نویسنده و مؤلف در حوزه کتاب کودک و نوجوان می باشند که بیش از ده اثر از وی با تیراژ بیش از 60 هزار نسخه عناوین از جمله :- شاری پاک،ده خوێنین تا پێش که وین، میوه کان جوراو جورن … ،شاره که مان ماڵمانه، شهر ما خانه ما، ، من کودکم کودکم مثل غنچه کوچکم، همیار فضای سبز، زباله های خشک و تر جدا شدند از همدیگر و … چاپ و منتشر شده است و عناوین مختلف دیگری جهت روانه به بازار نشر در برنامه کاری خود دارند.

 

وی علاوه بر نویسندگی و شعر سرایی در حوزه کودکان مدیر مسئول انتشارات زاز است و تلاش های زیادی در کنار هیئت امنای مسجد نور جهت ایجاد اولین کتابخانه تخصصی در حوزه کودکان در شهر پاوه انجام داده اند.

 

در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر توسط اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میهمانان مدعو از زحمات چندین ساله وی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.