د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:09

نمایشگاه عکس حیات وحش در پاوه برپا شد+ عکس

نمایشگاه عکس حیات وحش در پاوه برپا شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه عکس حیات وحش با 25 اثر کاری از عکاس هنرمند بهمن عظیمی در سالن نمایشگاه اداره ارشاد اسلامی پاوه برپا شد.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نمایشگاه عکس حیات وحش با ۲۵ عکس که از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه عکس حیات وحش با 25 اثر کاری از عکاس هنرمند بهمن عظیمی در سالن نمایشگاه اداره ارشاد اسلامی پاوه برپا شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: نمایشگاه عکس حیات وحش با ۲۵ عکس که از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه برگزار شده است.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به سلام پاوه گفت: این نمایشگاه نتیجه تلاش و تجربیات 11 ساله هنرمند عکاس بهزاد عظیمی است که بیشتر این آثار در مناطق مختلف اورامانات به تصویر کشیده شده و تعدادی نیز خارج از استان است.

 

 

آرتان فتح الهی افزود: این نمایشگاه از امروز یکشنبه 16الی 19 مهر ماه در محل نمایشگاه این اداره آماده بازید برای علاقمندان و عموم مردم می باشد.

 

 

اکثر عکس های نمایشگاه در شهرستان های اورامانات ثبت شده است و حاصل یازده سال فعالیت عکاسی بهمن عظیمی است. (از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲)