د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:34

اکران مستند «سخت» اثر هنرمند توانخواه پاوه در کرمانشاه

اکران مستند «سخت» اثر هنرمند توانخواه پاوه در کرمانشاه

مستند «سخت» اثر هنرمند سید احسن احمدی شاعر ، کارگردان و توانخواه  هنرمند شهرستان پاوه در کرمانشاه اکران شد.

به گزارش سلام پاوه : مستند «سخت» اثر هنرمند سید احسن احمدی شاعر ، کارگردان و توانخواه  هنرمند شهرستان پاوه در کرمانشاه اکران شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مستند «سخت» اثر سید احسن احمدی پس از اکران در پاوه برای دومین بار در شهر کرمانشاه با حضور مسئولان و علاقمندان اکران شد.

 

 

احسن در صحبت هایش قبل از اکران فیلم که مدیرکل بهزیستی استان نیز حضور داشت با اشاره به جامعه معلولین گفت : در تمام مصاحبه ها و اکران هایم این باور را دارم و این موضوع را انقدر خواهم گفت تا این نگرش تغییر پیدا کند که معلولیت تاوان گناهکار بودن نیست بلکه یک نوع زندگی است هماننده تمام زندگی های مختلفی که در جهان وجود دارد.

 

 

وی با عنوان این موضوع که دوست ندارم چیزی از زندگیم بگویم چون با دیدن “سخت ” تمام مسیر زندگیم به نمایش در خواهد آمد گفت : این انتظار را دارم پس دیدن مستند سخت مدیر کل و ریاست های محترم در همراهی و هم یاری من برای ساخت فیلمنامه ( من می توانم ) که اشاره به معظل پله دارد کمکم کنند.

 

 

احمدی در پایان از همکاری های مدیرکل بهزیستی بهزاد شهبازی و ریاست انجمن سینما جوان استان کرمانشاه کامران رضایی و اساتید کلاس کارگردانیش تقدیر و تشکر کرد.

 

 

وی همچنین تشکر ویژه ای نیز از ریاست بهزیستی پاوه آقای صدیق اسدی و دوست عزیززش سینا ولدبیگی که در اکران این فیلم نقش داشتند داشت.

 

 

گفتنی است سید احسن احمدی پس از پایان مراسم اکران با همراهی کامران رضایی و سینا ولدبیگی با مدیر کل بهزیستی دیداری داشت و درباره فیلمنامه جدیداش تحت عنوان من می توانم به بحث و گفتگو پرداخت و تصمیم گرفته شد که فیلمنامه من می توانم توسط استاد فیلمنامه نویسی احسن اشکان چاوشی بازنویسی شود و زیر نظر مدیرکل بهزیستی به تهیه کنندگی بهزیستی ساخته و تولید شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “اکران مستند «سخت» اثر هنرمند توانخواه پاوه در کرمانشاه

  • ناشناس در تاریخ مهر 14, 1402 گفت:

    با سلام واحترام
    حتماًاین جمله را بارها شنیده اید که معلولیت محدودیت است ناتوانی نیست.ما در عمل بارها این را دیده ایم.با افتخار عرض می کنم که عزیزانی هستن با وجود این محدودیتها توانسته اند مدارج عالی علمی را طی کنند و کارهای خارق العاده که به ذهن هیچکس خطور نمی کند.اراده وپشتکار و علاقه می توانند معجزه خلق کنند.کما اینکه ما بارها شاهد خلق اینگونه موارد توسط این عزیزان بوده ایم وخواهیم بود.
    بنده افتخار می کنم که خداوند این توفیق را نسیب بنده کرده که در خدمت این عزیزان باشم.وبرای کاکه احسن نیز توفیقات روز افزون آرزو می کنم .امیدوارم که با جدیت و تلاش در آینده شاهد درخشش بیشتر این عزیز باشیم.