د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:10

باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات در دام اداره اطلاعات/کشف و ضبط ۳۷ قبضه سلاح کلت کمری در پاوه

باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات در دام اداره اطلاعات/کشف و ضبط ۳۷ قبضه سلاح کلت کمری در پاوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف ۳۷ قبضه سلاح کلت کمری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و متلاشی شدن یک باند قاچاق سلاح و مهمات در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش سلام پاوه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف ۳۷ قبضه سلاح کلت کمری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و متلاشی شدن یک باند قاچاق سلاح و مهمات در این شهرستان مرزی خبر داد.

 

نوید صحرایی روز دوشنبه در گفت و گو با سلام پاوه افزود: این محموله که طی چند روز اخیر قصد ورود به کشور را داشت بامداد امروز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان پاوه کشف و ضبط شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه کشف این تعداد قبضه سلاح را در راستای تامین امنیت پایدار منطقه ذکر کرد و گفت: ضابطین قضایی و نیروهای امنیتی به صورت شبانه روز در حال تامین آسایش و امنیت مردم هستند.

 

صحرایی افزود: با این اقدام سریع و قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات پاوه باند سازمان یافنه قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان پاوه متلاشی شد.

 

وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با مخلین نظم و امنیت نخواهد داشت، افزود: با هر کس بخواهد امنیت مردم را به خطر بیاندازد، برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهیم داشت.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.